اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیرجند خبر داد

اعزام 160دانش آموز زیر پوشش امداد به اردوی تابستانی

مدیر کمیته امداد شهرستان بیرجند گفت: در ایام تعطیلات تابستان بیش از 160 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش امداد بیرجند به اردو اعزام می‌شوند.

اعزام 160دانش آموز زیر پوشش امداد  به اردوی تابستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی  کمیته امداد خراسان‌جنوبی، محمد مهران‌پور اظهار کرد: تاکنون تعداد 26 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد در مقطع راهنمایی به اردوگاه شیخ بهایی اصفهان اعزام شدند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان طی 4روز اقامت خود در اصفهان علاوه بر بازدید از مناطق تاریخی، سیاحتی و تفریحی اصفهان از برنامه‌های اعتقادی، هنری و ورزشی اردوگاه شیخ بهایی استفاده می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بیرجند تصریح کرد: در ایام تعطیلات تابستان امسال بیش از 160 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد خراسان‌جنوبی به اردو اعزام می‌شوند.

مهران پور، رشد تفکر زندگی اجتماعی دانش آموزان، حس مسئولیت‌پذیری، صبر و بردباری، بروز شایستگی‌ها، زندگی گروهی و کسب اعتماد به نفس و شادی و نشاط را از مهمترین هدف‌های برگزاری این اردوها عنوان کرد.

وی افزود: از ابتدای سال نیز تعداد 96 نفر از مددجویان زیر پوشش امداد شهرستان بیرجند همراه کاروان عاشقان روح‌اله به اردوی 4 روزه اعزام شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بیرجند یادآور شد: برای اعزام دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد به اردوهای تابستانی و مرقد امام راحل (ره)، بالغ بر 80 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/69017/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول