اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

غبارروبی و عطر افشانی 1280 مسجد در قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه تکریم و غبارروبی مساجد، یک هزار و 280 مسجد در این استان غبارروبی و عطر افشانی می‌شوند.

غبارروبی و عطر افشانی 1280 مسجد در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی اظهار داشت: هماهنگی لازم با ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های این استان و همچنین دستگاه‌های مربوطه و متولیان امر برای انجام مراسم غبارروبی و عطر افشانی انجام شده است.

وی از غبارروبی و عطر افشانی هزار و 280 مسجد در استان قزوین خبر داد و افزود: این اقدام همزمان با فرا رسیدن دهه تکریم و غبارروبی مساجد صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: خداوند سبحان در آیاتی از قرآن به حضرت ابراهیم (س) و مؤمنان سفارش به تطهیر مساجد کرده و این امر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سنتی حسنه با مشارکت مردم اجرا می‌شود.

نعمت‌اللهی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره از مساجد به عنوان پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی نظام یاد کرده‌اند و از مسئولان خواسته‌اند تا نگرشی راهبردی به مساجد داشته و بدون برنامه‌ریزی کاری در این زمینه انجام ندهند.

این مسئول عنوان کرد: در همین راستا شایسته است ائمه جماعات به کارکردهای مساجد توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در راستای رسیدن به مسجد طراز اسلامی گام‌های اساسی‌تری برداریم.

انتهای پیام/77002/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول