اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان

263 بقعه متبرکه استان مرکزی غبارروبی می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از غبارروبی بقاع متبرکه استان به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان خبر داد.

263 بقعه متبرکه استان مرکزی غبارروبی می‌شود

حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت دهه نکوداشت و بهداشت مساجد و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، 263 بقعه و امامزاده استان غبارروبی و آماده استقبال از ماه رمضان خواهند شد.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای توسط اداره اوقاف و امور خیریه در سطح استان به مرحله اجرا در می‌آید که اعزام 36 مبلغ مذهبی به مساجد و بقاع متبرکه، تعویض قرآن‌ها و کتب ادعیه فرسوده و زیباسازی محوطه مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه از جمله این برنامه‌ها است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، پاسخگویی به شبهات دینی و مسائل شرعی، برپایی کلاس‌های اخلاق و احکام، شرح و تفسیر قرآن و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند است که اصلاح جامعه اسلامی و تأمین عدل، انصاف و برادری میان مسلمانان از پیام‌های ارزشمند این ماه معنوی است.

عباسیان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان باید زمینه انس بیشتر جوانان و نوجوانان را با تعالیم دینی و قرآنی فراهم کرد و مسئولان در این زمینه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای ارتقای ایمان و تقویت معنویات در بین اقشار مختلف مردم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی عنوان کرد.

انتهای پیام/87005/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول