اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

مشکل بیکاری در شهرستان خدابنده نگران‌کننده است/ پر کردن چاه کشاورزی درست نیست

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل بیکاری در شهرستان خدابنده به موضوع نگران‌کننده‏‎ای تبدیل شده است.

مشکل بیکاری در شهرستان خدابنده نگران‌کننده است/ پر کردن چاه کشاورزی درست نیست

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌سجاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر مردم شهرستان خدابنده به دلیل بیکاری به نقاط مختلفی کوچ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی و باغداری دارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان در زمینه گندم حرف نخست را در استان زنجان می‌زند.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر زمین‌های کشاورزی این شهرستان پاسخگو نیست، تصریح کرد: جوانان تحصیل‌کرده شهرستان خدابنده با مشکل بیکاری مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان نیز مشکلاتی در شهرستان خدابنده دارند، اضافه کرد: چاه‌های کشاورزی که در سال‌های گذشته حفر شده است، امروز شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان به آنها مجوز بهره‌برداری نمی‌دهد.

موسوی‌سجاسی با بیان اینکه کشاورزان شهرستان خدابنده با صداقت و زحمات زیادی در زمین‌های کشاورزی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: مسئولان آب منطقه‌ای استان زنجان باید استفاده از آب را مدیریت و تسهیل کنند.

 *پر کردن چاه‌های آب کشاورزان شهرستان خدابنده توسط آب منطقه‌ای

وی با تاکید بر اینکه پر کردن چاه‌های آب کشاورزان اقدام صحیحی نیست، یادآور شد: کارکنان شرکت آب منطقه‌ای استان چاهی را که بیش از 300 میلیون تومان ارزش دارد را پر می‌کردند.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان آب منطقه‌ای ادعا می‌کنند که آب‌های زیرزمینی تمام شده است، اذعان داشت: آنها باید آب را تقسیم کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان آب منطقه‌ای فقط شعار عدالت می‌دهند و برنامه‌ای ندارند، افزود: اقدامات آنها کارشناسی شده نیست و باید در این زمینه تجدید نظر کنند.

موسوی‌سجاسی اظهار داشت: متاسفانه کشاورزان در شهرستان خدابنده از حفر چاه در زمین‌های خود محروم هستند.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول