اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دزفول خبر داد

انعقاد 35 میلیارد تومان قرارداد برای طرح‌های کشاورزی در دزفول

فرماندار دزفول از انعقاد 35 میلیارد تومان قرارداد برای طرح‌های کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

انعقاد 35 میلیارد تومان قرارداد برای طرح‌های کشاورزی در دزفول

عبدالرضا احسانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: همه طرح‌های توسعه کشاورزی شهرستان یک هزار و 204 طرح بوده که از این تعداد 692 طرح مصوب در بانک هستند.

وی افزود: همچنین 642 طرح منجر به عقد قرارداد در بانک شده‌اند.

فرماندار دزفول با بیان این که میزان اعتبار در نظر گرفته برای مجموع طرح‌های توسعه کشاورزی شهرستان، 109 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: تاکنون 642 طرح تسهیلات لازم را دریافت و 484 طرح به بهره برداری رسیده‌اند.

فرماندار دزفول تسهیلات مصوب شده در بانک‌ها را 40 میلیارد و 900 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون 35 میلیارد تومان این اعتبار منجر به عقد قرارداد شده است.

وی ادامه داد: همچنین 16 میلیارد تومان برای طرح‌های بهره برداری شده هزینه شده است.

فرماندار دزفول بیان کرد: طرح‌های منجر به عقد قرارداد از تسهیلات هفت درصدی بهره‌مند شده و مابقی طرح‌ها از تسهیلات 13 درصدی استفاده خواهند کرد.

احسانی‌نیا همچنین عنوان کرد: این طرح‌ها مربوط به جهادکشاورزی، کمیته امداد، بهزیستی، امور عشایر، تعاون، منبع طبیعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی ادامه داد: طرح‌های توسعه کشاورزی شهرستان شامل دامداری، دامپروری، کشاورزی، آب و خاک، منابع طبیعی و طرح‌های وابسته به صنایع کشاورزی است.

فرماندار دزفول اشاره کرد: با توجه به این که شهرستان دزفول قطب کشاورزی کشور محسوب می‌شود بیشترین میزان جذب اعتبار تسهیلات مربوط به بخش توسعه کشاورزی استان را شامل می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌های مستعد کشاورزی در این شهرستان امیدواریم در سال‌جاری بیشترین اعتبار بخش کشاورزی به دزفول واگذار شود.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول