اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت برق شمال کرمان خبر داد

تجهیز خودروی رفع خرابی برق کرمان به ردیاب ماهواره‌ای

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: 22 خودروی رفع خرابی برق داریم که تمام این خودروها به ردیاب ماهواره‌ای مجهز هستند.

تجهیز خودروی رفع خرابی برق کرمان به ردیاب ماهواره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد الله‌داد شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در 19 مرکز پاسخگویی و خدمات‌دهی به 509 هزار و 212 مشترک را با 70 نفر اپراتور انجام می‌دهد.

وی افزود: در گذشته چهار خط تلفن مردمی برای فوریت‌های شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان داشتیم که این امر با توجه به نیاز مردم موجب نارضایتی مشترکان شده بود و در حال حاضر این خطوط به 30 خط افزایش یافته است.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ابراز داشت: 22 خودروی رفع خرابی برق داریم که تمام این خودروها به ردیاب ماهواره‌ای مجهز هستند.

الله‌داد با اشاره به اینکه 150 برق‌کار و تکنیسین به‌صورت شبانه‌روزی به مشترکان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: امکان ارسال پیام، ایمیل و فاکس به مشترکان و تماس‌گیرندگان فراهم شده است.

وی از ارتباط با مرکز عملیات و 19 شهر از طریق فیبر نوری خبر داد و عنوان کرد: کرمان تنها شهری است که دریافت تلفنی تقاضای انشعاب و عدم نیاز به مراجعه را دارد.

انتهای پیام/80019/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول