اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت برق منطقه‏ای سمنان:

صنعت برق وارد عرصه فرهنگ می‏شود / بسترسازی فرهنگی اولویت نخست است

سرپرست شرکت برق منطقه‏ای سمنان با بیان اینکه صنعت برق وارد عرصه فرهنگ می‏شود، گفت: بسترسازی فرهنگی اولویت نخست در این راه است.

صنعت برق وارد عرصه فرهنگ می‏شود / بسترسازی فرهنگی اولویت نخست است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدعلی‏اکبر صباغ صبح امروز در شورای فرهنگی شرکت برق منطقه‏ای سمنان بیان کرد: نخستین اقدام در حیطه فرهنگی، فرهنگ‏سازی و بسترسازی فرهنگی است.

سرپرست شرکت برق منطقه‏ای سمنان اظهار داشت: هر مقدار سطح فرهنگی جامعه افزایش یابد، با مشکلات کم‏تری مواجه خواهیم بود.

صباغ مسائل فرهنگی را دارای ظرافت و پیچیدگی‏های خاص خود دانست و افزود: اگر برنامه‏ریزی اصولی و منطقی صورت نگیرد، آثار منفی و تبعات مخرب آن بیش از منافعش خواهد بود.

محمدمهدی وحدتی، دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت برق منطقه‏ای سمنان نیز با قدردانی از همکاری و مساعدت اعضای شورای عالی فرهنگی و ستاد اقامه نماز در انجام فعالیت‏های فرهنگی در سال گذشته گفت: کار فرهنگی با مشارکت جمعی و همکاری و همراهی همه عوامل فرهنگی می‏تواند به خوبی انجام گیرد.

وی در خاتمه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بخش فرهنگی در سال 1391 اظهار داشت: در سال گذشته با همکاری پایگاه بسیج و امور ایثارگران و دفتر روابط عمومی موفق به برگزاری هشت مسابقه فرهنگی و برگزاری مراسم در مناسبت‏های مختلف ملی و مذهبی شده‏ایم.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول