اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با روز صنعت و معدن

مشکلات مشترکان بزرگ صنعتی در حوزه برق استان سمنان بررسی شد

مشکلات مشترکان بزرگ صنعتی در حوزه برق استان سمنان هم‏زمان با روز صنعت و معدن بررسی شد.

مشکلات مشترکان بزرگ صنعتی در حوزه برق استان سمنان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز هم‏زمان با روز صنعت و معدن، مدیران شرکت برق منطقه‏ای سمنان با مشترکان برق بزرگ صنعتی استان سمنان دیدار کردند.

در روز صنعت و معدن، مدیر دفتر خدمات مشترکین، مدیریت مصرف و وصول درآمد شرکت برق منطقه‏ای سمنان، مدیر دفتر روابط عمومی، مدیر امور انتقال غرب و مرکز و کارشناس آیین‏نامه‏ها و مقررات دفتر خدمات مشترکین این شرکت با حضور در کارخانه‏های ذوب‏آهن فجر سمنان و‏ فروسیلیس ایران با مدیران این کارخانه‏ها دیدار کردند.

در این دیدارها، جهانگیر شریعت‏پناهی و رسول گلخواه‏سمنانی، مدیران کارخانه‏های ذوب‏آهن فجر سمنان و فروسیلیس ایران ضمن تشکر از حضور مدیران و کارشناسان برق منطقه‏ای سمنان و  ارائه خدمات این شرکت، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی پورحیدریان، مدیر دفتر خدمات مشترکین، مدیریت مصرف و وصول درآمد شرکت برق منطقه‏ای سمنان و فریده قاسمی، کارشناس این دفتر نیز در این دیدارها، ضمن قدردانی از همکاری این دو کارخانه بزرگ در حوزه مدیریت مصرف برق، به بیان شرایط قانونی مربوط به مشارکت در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی پرداختند و برخی مزایای استفاده از ممیزی انرژی را در واحدهای صنعتی را برشمردند.

علیجان معینی، مدیر امور انتقال غرب و مرکز معاونت بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان نیز در این دیدارها، ضمن اطلاع از شرایط دریافت انرژی الکتریکی توسط این دو شرکت بزرگ، در خصوص چگونگی استفاده بهینه از برق در واحدهای صنعتی توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا امینیان، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان هم با تشکر از همراهی و همکاری صنایع استان، بهره‏مندی از نظرات مشترکین به ویژه واحدهای بزرگ صنعتی را برای ارائه خدمات بهتر و  مناسب‏تر برای شرکت برق منطقه‏ای سمنان بسیار ارزشمند دانست.

وی از این دو شرکت بزرگ صنعتی خواست همچون گذشته با دقت و توجه خوب نسبت به تکمیل فرم‏های نظرسنجی اقدام کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول