اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل قطع 4 ساعته برق در خیابان معلم رشت صورت گرفت

عذرخواهی توزیع نیروی برق گیلان از مردم رشت

روابط عمومی توزیع نیروی برق گیلان به دلیل قطع چهار ساعته برق در خیابان معلم رشت از مردم این منطقه عذرخواهی کرد.

عذرخواهی توزیع نیروی برق گیلان از مردم رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، روابط عمومی توزیع  نیروی برق گیلان در پاسخ به خبر این خبرگزاری مبنی بر «دردسرهای چهار ساعته قطع برق در خیابان معلم رشت»، ضمن عذر خواهی از مردم شریف شهرستان رشت اظهار کرد: به استحضار می‌رساند قطع برق در منطقه بلوار معلم برای تأمین برق متقاضیان جدید، تقویت برق مشترکان و پایداری شبکه برق با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق در منطقه مذکور بوده است.

این روابط عمومی افزود: همانطور که استحضار دارید در اردیبهشت سال جاری برای ایجاد ظرفیت جدید تأمین برق و پایداری شبکه و به دلیل جلوگیری از نوسان و ضعف برق احتمالی بر اثر مصرف برق در گرمای تابستان توسط مشترکان محترم، حفاری‌های لازم انجام و کابل‌های جدید احداث شد.

روابط عمومی توزیع برق گیلان، در ادامه اضافه کرد: برای راه‌اندازی کابل‌های جدید و جلوگیری از فشار مصرف روی شبکه قبلی ناچاراً و لزوماً برای جابه‌جایی اینگونه موارد برق قطع می‌شود، البته قطع برق با برنامه قبلی هر روز از شبکه صدای استان ساعت 12 ظهر اعلام و در سایت شرکت به آدرس www. gilanpdc.ir نیز درج می‌شود. این روابط عمومی عنوان کرد: بخش زیادی از اجرای کار به روش کاملاً جدید خط گرم «شبکه برق‌دار» انجام شد تا در روال عادی زندگی شهروندان منطقه خلل زیادی وارد نشود.

روابط عمومی توزیع برق منطقه‌ای گیلان، خاطرنشان کرد: بار دیگر تأکید می‌شود که اجرای کار صرفاً برای ایجاد ظرفیت و پایداری شبکه برق منطقه بوده است.

انتهای پیام/2300/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول