اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دانشگاه‌ها باید افرادی مانند شهریاری‌ها را پرورش دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اهمیت پرورش دانشمندان و بزرگان علمی در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها باید افرادی مانند شهریاری‌ها را پرورش دهند.

دانشگاه‌ها باید افرادی مانند شهریاری‌ها را پرورش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در همایش معاونان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در زنجان اظهار کرد:‌ ایران بیش از 220 هزار شهید را در مسیر رشد و تعالی خود تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه آرامش کنونی کشور مرهون خون شهدا و ایثار آنها است، تصریح کرد: مدیریت متعالی مقام معظم رهبری نیز از موضوعات تاثیرگذاری است که در پایندگی کشور نقش بسیار تاثیرگذاری دارد.‌

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر پاسداری از خون شهدا و اداره کشور به صورت اصولی و صحیح تصریح کرد: دانشگاه‌ها در این زمینه وظیفه خطیری را به عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت دانشگاه‌هایی که جوانانی همچون شهید شهریاری را تربیت کردند، استفاده لازم به عمل آید، اضافه کرد: دانشگاه محل تربیت انسان‌ها و رشد علمی کشور است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: باید در دانشگاه‌های کشور افرادی همچون شهید شهریاری تربیت کرد که برای جامعه مفید و مثمرثمر باشند.

وی  در  ادامه به روند رشد دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: در صورتی که امروز در بخش‌های مختلف اجرایی و اداری کشور، فساد وجود دارد و با وجود چنین سیستم‌های آموزشی این روند همچنان ادامه دارد، باید بدانیم که سیستم آموزشی دارای مشکل بوده و برای اصلاح آن باید اقدامات لازم صورت گیرد.

همچنین در ادامه این همایش معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط دانشگاه آزاد در زمینه امور علمی افزود: بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص در دستور کار قرار گیرد.

حسین بلندی با بیان اینکه داشتن نیروی انسانی متخصص یکی از اصول اساسی در محور آموزش محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید از فرصت‌های لازم به منظور تربیت این نیروها استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه کشور افزود: این تحریم‌ها موجب رشد کشور شد و موجب شد به رقابت بپردازیم.

انتهای پیام/73005‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول