اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد

برگزاری همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد در زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در روز 12 و 13 تیر ماه جاری در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر ظهر امروز در نشست خبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان تکیه‌گاه جامعه و یاوران اجتماعی مردم محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند با انتقاد سازنده دستگاه‌های مختلف را یاری کنند، تصریح کرد: با این اقدام نقص‌های موجود سازمان‌ها رفع می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این همایش به عنوان یک رخداد بزرگ برای استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان جزو 16 واحد جامع دانشگاهی کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: دانشگاه آزاد زنجان به همه تکالیف و مسئولیت‌های ذاتی خود عمل می‌کند.

فیروزفر با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه خود را با ارائه آموزش و برگزاری همایش انجام می‌دهد، گفت: همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی به عنوان یک پدیده گردشگری بی‌نظیر برای استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش افرادی از 400 شهر مختلف کشورمان حضور دارند، تصریح کرد: برگزاری این همایش به تبلیغ مکان‌های دیدنی و گردشگری استان کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی را به عنوان یک دید مثبت دانشگاهی ارزیابی کرد و اذعان داشت: این همایش مزایای بسیاری به لحاظ درون سازمانی برای دانشگاه آزاد زنجان دارد.

وی با اشاره به اینکه همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد در روز 12 و 13 تیر ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش یک اتفاق خوب برای استان محسوب می‌شود و امید است مجموعه‌های مختلف با همکاری خود در برگزاری این همایش دانشگاه آزاد زنجان را یاری کنند.

فیروزفر اضافه کرد: سالیانه همایش‌های مختلفی از جمله همایش معاونین آموزشی، معاونین عمرانی، روسای دانشگاه و ... در کشورمان برگزار می‌شود.

وی به بحث اسکان مهمانان همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد اشاره کرد و گفت: در زنجان هتل بزرگی که همه مهمانان را به صورت متمرکز در خود جای دهد، وجود ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: 10 مکان مختلف برای اسکان این مهمانان در نظر گرفته شده است.

وی تعداد مهمانان این همایش را 600 نفر اعلام کرد و افزود: سازمان‌های برق منطقه‌ای، مخابرات، جهاد کشاورزی، دادگستری و راه‌آهن زنجان در بحث اسکان مسافران همایش دانشگاه آزاد را حمایت می‌کنند.

فیروزفر با بیان اینکه دهمین همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش تاکنون در شهرهای بزرگ کشورمان برگزار شده است.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول