اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:

ترویج فرهنگ کار و تلاش از ثمرات بسیج سازندگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش و اجرای کار گروهی و جمعی از ثمرات ارزشمند بسیج سازندگی است.

ترویج فرهنگ کار و تلاش از ثمرات بسیج سازندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد شهابیان‌مقدم ظهر امروز در بازدید از طرح‌‌های بسیج سازندگی در روستای مجد شهرستان بشرویه اظهار کرد: اردوهای جهادی از طرح‌های موفق بسیج سازندگی است که در راستای منویات معظم رهبری و با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم پایه‌ریزی شده و مورد ‌استقبال گسترده بسیجیان و جوانان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حضور داوطلبانه و خالصانه، کسب مهارت‌های زندگی، ترویج فرهنگ کار و تلاش و اجرای کار گروهی و جمعی از ثمرات و برکات ارزشمند اردوهای جهادی است که جوانان بسیجی علاوه بر استفاده بهینه از اوقات فراغت خود در ایام تابستان، در سازندگی کشور و اجرای پروژه‌ها سهیم می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه یادآور شد: فرمان تشکیل بسیج سازندگی توسط مقام معظم رهبری در سال 79 ابلاغ شده و از آن به بعد ما شاهد فعالیت چشمگیر نیروهای بسیجی در عرصه‌های مختلف عمرانی، آبادانی، درمانی و سازندگی کشور هستیم.

شهابیان مقدم با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از مهمترین اهداف تشکیل بسیج سازندگی است، گفت: شرکت جوانان در اردوهای جهادی ارزش والایی دارد و مردم روستاها و نقاط محروم با مشاهده جوانانی که با وجود هوای گرم از آسایش و رفاه خود چشم‌پوشی می‌کنند و خدمتی صادقانه و خالصانه را به روستاها می‌دهند، تشویق شده و فرهنگ مشارکت و کار جمعی نهادینه می‌شود.

وی افزود: در طرح هجرت، روستاهای محروم و کمتر توسعه‌یافته شناسایی می‌شوند و جوانان بسیجی در کنار کار جهادی و اجرای پروژه‌های عمرانی همچون ساخت مسجد، خانه عالم، زیباسازی مدارس و طرح‌های کشاورزی و منابع طبیعی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و ورزشی را به اجرا درمی‌آورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه اذعان داشت: سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در شرایطی که تهاجم فرهنگی استکبار جهانی، نوجوانان و جوانان ما را تهدید می‌کند این حرکت مقدس نیروهای بسیج سازندگی، حرکت ارزشمند و ماندگاری است.

انتهای پیام/69006/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول