اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد

حضور بیش از 71 هزار نفر در فعالیت‌های بسیج سازندگی سمنان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: 71 هزار و 188 نفر از اقشار مختلف مردم استان سمنان در فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف شرکت کرده‌اند.

حضور بیش از 71 هزار نفر در فعالیت‌های بسیج سازندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جبار دوست‏محمدیان ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد پشتیبانی بسیج سازندگی که با حضور فرمانده سپاه استان، استاندار و مسئولان استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، گفت: در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی جوانان به مناطق محروم، یک‌هزار و 606 اردو برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این بخش با همکاری اقشار بسیج محلات، دانشجویان، طلاب، هنرمندان، دانش‌آموزان و مهندسان 6 هزار و 188 نفر از جوانان در مناطق محروم استان سمنان خدمات فرهنگی و عمرانی ارائه کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: 497 تیم نیز در قالب اردوهای یک‌روزه حلقه‏های صالحین با شرکت 11 هزار و 412 نفر از بسیجیان با رویکرد محرومیت‌زدایی در مناطق محروم در قالب خدمات کشاورزی، عمرانی و زیباسازی به مردم خدمات‌رسانی کرد‌ه‌اند.

دوست‌محمدیان خاطرنشان کرد: 100 تیم بهداشتی و درمانی با حضور پزشکان متخصص و پرستاران متعهد استان سمنان به تعداد 202 نفر توسط بسیج جامعه پزشکی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر طعم سلامت را به محروم‌ترین مناطق استان چشاندند.

وی گفت: بسیج مهندسین، 18 کارگاه مهارت‌افزایی و توانمندسازی مهندسین بسیجی را در تخصص‌های مختلف برای 802 نفر از بسیجیان برگزار کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: بسیج اصناف، 102 کارگاه توانمندسازی، دو همایش فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای داخلی و مبارزه با واردات بی‌رویه و ... را برای 402 نفر از اقشار مختلف مردم و اصناف برگزار کرده است.

دوست‏محمدیان تصریح کرد: 3 هزار و 22 نفر از جوانان و نوجوانان در سراسر استان سمنان در عرصه‌های کشاورزی و دام‏پروری خدمات شایسته‌ای را به کشاورزان، باغداران و دامداران استان ارائه کرده‌اند.

وی عنوان کرد: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، 32 کلاس و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های داخلی بسیج به خصوص بسیج فرهنگیان، 68 کلاس تقویتی، جبرانی و خدمات مشاوره‌ای در مجموع برای 19 هزار و 528 نفر برای اقشار مختلف اجرا شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در خاتمه گفت: 23 هزار و 185 نفر در عرصه‌های مختلف از قبیل عمرانی و محیط زیست نیز در این استان در طرح‏های بسیج سازندگی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول