اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس خواستار شد

واگذاری طرح‌های عمران روستایی کردستان به بسیج سازندگی

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس خواستار واگذاری طرح‌های عمران روستایی استان کردستان به بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس در سال‌جاری شد.

واگذاری طرح‌های عمران روستایی کردستان به بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی شنبه‌شب در جلسه ستاد طرح هجرت 3 استان کردستان در سنندج به خلق حماسه 24 خردادماه امسال اشاره و اظهار کرد: ملت ایران اسلامی همواره با خلق حماسه‌های بزرگ دشمنان را خلع سلاح کرد.

وی تصریح کرد: حماسه بی‌نظیر 24 خرداد پاسخ قاطع ملت ایران به تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان و بستر مناسبی برای تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در ادامه به برنامه‌های بسیج سازندگی در قالب طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی در استان اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته با همکاری و تعامل دستگاه‌ها و نهادهای مختلف توفیقات قابل توجهی در اجرای طرح هجرت 3 داشتیم.

علیخانی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها و نهادها ذی‌ربط با بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس در راستای اجرای طرح هجرت3 افزود: امسال نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی در این راستا صورت گرفته که امیدواریم با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرای استان به ویژه استانداری بتوانیم این برنامه‌ها را تحقق بخشیم.

وی در مورد اردوهای جهادی نیز اظهار کرد: امسال دانشجویان بومی و غیربومی در دو مقطع برای رفع مشکلات نقاط محروم استان در قالب اردوهای جهادی فعالیت خواهند کرد.

به گفته جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس، عرصه‌یابی در مورد نیازهای ضروری استان برای گروه‌های جهادی به منظور رفع مشکلات باید در اولویت قرار گیرد.

علیخانی تصریح کرد: تعمیر مساجد، احداث خانه محرومین، احداث خانه‌های عالم، خدمات بهداشتی و درمانی، امورات فرهنگی از جمله عرصه‌های است که بسیج سازندگی در قالب اردوهای طرح هجرت سه و اردوهای جهادی در آنها ورود پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: عمران روستایی و محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌هایی است که بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس با همکاری دستگاه‌های ذی‌بط در آن ورود و کارها را به نحو مطلوب انجام می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس سومین محور فعالیت‌های بسیج سازندگی استان را راه‌اندازی قرارگاه جهاداقتصادی در سطح استان به منظور توسعه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بیان داشت: در این بخش 3 محور ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، اقدامات اساسی در خصوص عرصه‌یابی به منظور عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی و اقدامات عملیاتی قرارگاه جهاد سازندگی به انجام رسیده است.

وی در پایان خواستار تقویت و توسعه برگزاری اردوهای جهادی توسط دانشجیوان بومی استان شد و بیان داشت: ایجاد انگیزه در میان دانشجویان بومی استان به منظور شرکت در این اردوها باید در اولویت دانشگاه‌های استان قرار گیرد.

انتهای پیام/79002/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول