اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز طرح هجرت

بهسازی 13 مدرسه ابرکوه آغاز شد

با آغاز طرح هجرت 3 توسط بسیج سازندگی دانش‌آموزی در ابرکوه، فعالیت عمرانی در 13 مدرسه ابرکوه آغاز شد.

بهسازی 13 مدرسه ابرکوه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، با آغاز فعالیت‌های بسیج سازندگی دانش‌آموزی در تابستان امسال، 55 برادر و 18 خواهر، کار فضاسازی، مرمت، زیباسازی، رنگ آمیزی و بهسازی 13 مدرسه را آغاز کردند.

امام جمعه ابرکوه در مراسم افتتاحیه دوره‌های طرح هجرت 3 در دبستان پسرانه شاهد شهید حق‌دوست اظهار داشت: کشور نیاز به سازندگی دارد و همین کارهای انجام شده به ظاهر کوچک در مدارس می‌تواند به کارهای سازندگی بزرگ در کشور تعمیم پیدا کند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی و نیروهای آن با شور و علاقه به بهبود فضای مدرسه کمک می‌کنند که کاری ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: نقش سازندگی بسیج نقشی فراگیر در همه عرصه‌ها و خدمات عمران و آبادانی کشور و در نهایت رونق بخشی به اقتصاد کشور است.

حسینی ادامه داد: روحیه سازندگی دانش‌آموزان باید به تمام عرصه‌ها گسترش پیدا کند و اردوهای طرح هجرت می‌تواند کمکی بزرگ در این زمینه باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: طرح هجرت بتواند علاوه بر آبادانی مناطق محروم، مدارس و روستاها، به تقویت روحیه جمع‌گرایی در افراد کمک کند.

انتهای پیام/2464/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول