اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اعلام کرد

کاهش مصرف نفت سفید و نفت گاز در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مصرف نفت سفید و نفت گاز در سه ماهه نخست سال جاری در منطقه ارومیه کاهش یافته است.

کاهش مصرف نفت سفید و نفت گاز در منطقه ارومیه

جواد عبدالحسن‌زاده‌ نمین امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اجرای عملیات گازرسانی به مناطق زیرپوشش نفت سفید، استفاده مرغداری‌ها از تسهیلات هدفمند کردن یارانه‌ها برای کاهش مصرف سوخت آنها و کنترل و نظارت در طرح منطقه‌ای کردن عرضه نفت‌ گاز از علل عمده کاهش مصرف نفت سفید و نفت گاز در منطقه ارومیه به شمار می‌روند.

وی به اجرای عملیات گازرسانی به نقاط زیر پوشش مشترکان نفت سفید منطقه ارومیه اشاره کرد و افزود: با انجام عملیات گازرسانی به این مناطق، مصرف نفت سفید در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

عبدالحسن‌زاده‌نمین اعلام کرد: در فروردین ماه سال جاری 54 میلیون لیتر نفت سفید در منطقه ارومیه مصرف شد، که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: مصرف نفت گاز نیز در سه ماهه نخست سال جاری 9 درصد کاهش یافته است، که کاهش دوره پرورش مرغداری‌های گوشتی منطقه و اقدامات موثر تعدادی از آنها در راستای کاهش مصرف سوخت با استفاده از تسهیلات هدفمندی یارانه‌ها، از مهم‌ترین علل این کاهش مصرف عنوان شده‌ است.

عبدالحسن‌زاده‌نمین تشدید عملیات کنترلی و نظارتی، در اجرای صحیح طرح منطقه‌ای کردن عرضه نفت گاز در بخش حمل و نقل را از دیگر علل کاهش مصرف نفت گاز در منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/61009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول