اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرممیز تیم ممیزی شرکت گواهینامه‌های بین‌المللی SGS خبر داد

تمدید گواهینامه‌های مدیریت کیفیت در شرکت نفت مسجدسلیمان

سرممیز تیم ممیزی شرکت گواهینامه‌های بین‌المللی SGS از تمدید گواهینامه‌های مدیریت کیفیت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توسط این شرکت خبر داد.

تمدید گواهینامه‌های مدیریت کیفیت در شرکت نفت مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مجتبی رمضانی سرخی امروز در جلسه اختتامیه و تجدید گواهینامه‌های بین‌المللی شرکت SGS که در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: دامنه کاربردی که با ادعای انطباق با استانداردهای این شرکت صورت گرفته است در روزهای گذشته مورد تفحص و ممیزی قرار گرفت.

 وی با اعلام رضایت از فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: نتیجه ممیزی‌ها نشان می‌دهد که همه فعالیت‌های شما براساس استانداردها بوده و بر این اساس تصمیم به تجدید گواهینامه‌های سه‌گانه شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان گرفتیم.

سرممیز تیم ممیزی شرکت گواهینامه‌های بین‌المللی SGS با اشاره به وجود چند عدم انطباق جزیی در گزارش نهایی ممیزی گفت: عدم انطباق ابزاری ا‌ست که هدف آن ایجاد ارزش افزوده در سازمان‌ها است و وجود عدم انطباق‌های جزیی مانعی برای تجدید گواهینامه‌ها نیست بلکه با شناسایی آن می‌توان به بهترین شکل ممکن نسبت به هم جهت‌سازی آن‌ها با استانداردهای رایج اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت SGS با بیان پیشنهاداتی که برای توجه و تقویت بیشتر مطرح می‌شود به دنبال رسیدن به تعالی سازمانی مشتریان خود است.

ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی تقدیر و تشکر از ممیزی‌های صورت گرفته با ابراز امیدواری بر حرکت در راستای الزامات سیستم‌های استاندارد جهانی گفت: توصیه‌ها و عدم انطباق‌هایی که اشاره کردید فرصت مغتنمی برای ارتقای سازمانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، نمایندگان و ممیزان شرکت سوئیسی SGS در روزهای گذشته با حضور در واحدهای مختلف این شرکت عملکرد آن را از نظر تطابق با استانداردهای بین‌المللی ایزو مورد سنجش و ممیزی قرار دادند.

بر این اساس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان قدیمی‌ترین و اولین تولیدکننده نفت و گاز خاورمیانه موفق شد گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ویرایش 2008، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001 ویرایش 2004، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001 ویرایش 2007 را برای اولین سال در دومین دوره سه ساله کسب و تجدید کند.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول