اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مالی و اداری مدیریت شهری جنوب تهران تشریح کرد

اقدامات جنوب تهران در راستای کاهش هزینه و مصرف انرژی

معاون مالی و اداری مدیریت شهری جنوب شرق تهران از ابتکارات و اجرای طرح های مختلف این حوزه در راستای کاهش میزان مصرف انرژی و هزینه در این منطقه خبر داد.

اقدامات جنوب تهران در راستای کاهش هزینه و مصرف انرژی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در این راستا به اصلاح تعرفه اماکن عمومی وابسته به منطقه از تجاری به عمومی اشاره کرد و گفت: در مجتمع های ورزشی خانواده، شهید بروجردی، مشیریه و آزادگان اصلاح تعرفه و در بوستان پردیس بانوان و ناحیه 3  نیز اصلاح دیماند انجام شده است.

معاون مالی و اداری مدیریت شهری جنوب شرق تهران در ادامه به تعویض کلیه لامپ‌های رشته‌ای با لامپ‌های کم مصرف و تهیه یک‌هزار لامپ T8 و ترانس بالاست جهت تعویض با لامپ‌های مهتابی قدیمی در ساختمان‌های ستادی و نواحی اشاره کرد و افزود: نصب تایمر در 105 بوستان منطقه نیز در دست اقدام است که با اجرای آن کاهش مصرف انرژی قابل توجهی را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین با اعلام پیش‌بینی حداقل 40 درصد صرفه‌جویی در هزینه مصرفی انرژی در سال‌جاری، اظهار داشت: حوزه معاونت مالی و اداری منطقه تمام تلاش خود را جهت کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمینه‌های مختلف به کاربرده و در آینده نیز به این امر توجه ویژه خواهد داشت.

موسوی در ادامه یادآور شد: طی تفاهم نامه‌ای که از سوی شهرداری منطقه  با شرکت‌های آب و فاضلاب مناطق 6 و 4 به امضاء رسید مقرر شد مطالبات معوق و جاری شهرداری منطقه بابت مجوزهای حفاری به‌صورت تهاتر با هزینه‌های انشعاب آب اماکن عمومی شامل بوستان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی جدید الاحداث تسویه شود.

معاون مالی و اداری مدیریت شهری جنوب شرق تهران با اشاره به طلب 2 میلیارد و 200 میلیون ریالی شهرداری منطقه  از شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تصریح کرد: نصب انشعاب آب 13 بوستان برابر همین تفاهم نامه دردست اجراء می باشد.

معاون مالی و اداری مدیریت شهری جنوب شرق تهران در پایان  با اشاره به مشکلات  برخی شرکت‌های خدمات رسان در پرداخت هزینه‌های حفاری خاطرنشان کرد: با هدف جلوگیری از ایجاد وقفه در ارائه خدمات شرکت‌های خدماتی به شهروندان، شهرداری منطقه  اقدام به تهاتر مطالبات خود با هزینه‌های انشعاب کرده است.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول