اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه کرمانشاه عنوان کرد

انرژی‌هایی که بیهوده هدر می‌رود / پاساژگردی تفریح کاذب جوانان کرمانشاهی

عضو هیئت علمی دانشگاه کرمانشاه گفت: خالی ‌کردن انرژی نهفته در جوان باید به شیوه‌ای مثبت صورت گیرد اما این در حالی است که جوانان کرمانشاه مکانی تفریحی بهتر از خیابان و پاساژگردی ندارند و این در افزایش بیکاری تأثیرگذار است.

انرژی‌هایی که بیهوده هدر می‌رود / پاساژگردی تفریح کاذب جوانان کرمانشاهی

کامران یزدان‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و در نتیجه روی ‌آوردن آنان به خیابان‌گردی اظهار داشت: خیابان‌گردی به دو مقوله جدا اشاره دارد، در یک نگاه خیابان‌گرد به کودکانی گفته می‌شود که در خیابان زندگی می‌کنند و از طریق کار در خیابان به امرار معاش می‌پردازند.

وی افزود: این واژه در نگاهی دیگر جوانان و نوجوانانی را در برمی‌گیرد که هیچ‌گونه سرگرمی نداشته و با پرسه ‌زدن در خیابان‌ها مشغول گذراندن اوقات فراغت خود هستند.

به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه کرمانشاه باید به خیابان‌گردی جوانان با دیدگاهی مثبت به بی‌گناهی آنان نگریسته شود.

یزدان‌بخش تصریح کرد: خالی‌ کردن انرژی نهفته در جوان باید به شیوه‌ای مثبت صورت گیرد اما این در حالی است که جوانان شهر ما مکانی تفریحی بهتر از خیابان و پاساژگردی ندارند و بیکاری در افزایش آن مؤثر است.

گفتنی است، فراهم‌‌ کردن شرایط مطلوب اجتماعی و اقتصادی توسط مسئولان، توجه دولت در زمینه مدیریت شهری و بخش‌های آن و فراهم ‌کردن اماکن تفریحی برای جوانان موجب حذف بسیاری از جوانانی می‌شود که ارزان‌ترین و ساده‌ترین شکل فراغت را به گشتن در خیابان و برآوردن نیازهای کاذب می‌دانند.

انتهای پیام/2700/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول