اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

افزوده شدن 1100 مترمربع به فضای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های زنجان

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از افزوده شدن هزار و 100 مترمربع به فضای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان خبر داد.

افزوده شدن 1100 مترمربع به فضای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های زنجان

علیرضا صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در دولت‌های نهم و دهم به منظور ارتقای امنیت در جامعه، فضای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان زنجان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه توسعه کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان زنجان از برنامه‌های نیروی انتظامی است، افزود: در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه فضای پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان قبل از دولت‌های نهم و دهم 11 هزار و 300 مترمربع بوده است، تصریح کرد: در دولت نهم و دهم این میزان نسبت به دولت‌های قبلی 10 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: آموزش تیراندازی در سالن سمیلاتور برای آموزش تیراندازی بدون استفاده از مهمات در سالن و با استفاده از سلاح‌های بادی از اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی است.

صالحی از فعالیت مشاوره خانواده و انتظامی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این واحد به منظور ارائه مشاوره‌های لازم در خصوص مشکلات خانوادگی مردم راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: گزارش خدمات به ویژه در خصوص نظام وظیفه برای تغییرات در قوانین معافیت و کفالت و به‌روز‌رسانی قوانین صورت گرفته است.

این مسئول از ارتقای امکانات آزمایشگاهی نیروی انتظامی در واحد پلیس آگاهی خبر داد و اضافه کرد: دستگاه‌های پیشرفته برای کشف جرائم در استان استفاده می‌شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش‌های خدمات گذرنامه‌ای به مردم تصریح کرد: گزارش‌های لازم به مردم در این خصوص و به‌روزرسانی قوانین داده شده است.

صالحی از آموزش تیراندازی به صورت عملی برای یگان ویژه نیروی انتظامی خبر داد و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و آموزش مقابله با تهدیدات سایبری برای کنترل جرائم اینترنتی و جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی افراد حقیقی و حقوقی از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

وی از افتتاح مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک زنجان خبر داد و افزود: ترافیک سطح شهر زنجان از طریق این مرکز آنالیز می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: پلیس استان با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف 200 کیلو قرص پیش‌ساز ماده مخدر شیشه شده است.

وی اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل پلیس بر محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون طرح‌های مختلفی به صورت مقطعی و پیوسته برای جلوگیری از قاچاق انواع کالا به اجرا درآمده است.

این مقام انتظامی گفت: در آخرین طرح اجرایی که در آن از تمامی امکانات و ظرفیت‌های رده انتظامی استان به خصوص پلیس آگاهی استفاده شد، مأموران موفق شدند در طول 48 ساعت و با تلاش بی‌وقفه یک عامل عمده قاچاق قرص‌های ماده مخدر شیشه را شناسایی کنند.

انتهای پیام/73003/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول