اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد

آغاز مرحله جدید برخورد پلیس با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به شروع فصل تابستان از آغاز مرحله جدید برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی خبر داد.

آغاز مرحله جدید برخورد پلیس با اراذل و اوباش

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در پی درخواست‌های مکرر شهروندان و در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی سنوات گذشته و در آستانه فصل تابستان، طرح برخورد با مزاحمان خیابانی و اراذل و اوباش در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان به مرحله اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه پلیس با متخلفان و افرادی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می‌کند، افزود: پلیس ایلام در راستای تأمین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان طرح برخورد با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام هدف از اجرای این طرح را تشدید کنترل بر رفتار افرادی که قصد دارند با قدرت نمایی، نظم عمومی را برهم بزنند عنوان کرد و اظهار داشت: به نفع اینگونه افراد است که رفتار خود را اصلاح کرده و دست از اعمال خلافکارانه بردارند در غیراین صورت با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.

دولتی رویکرد طرح برخورد با مزاحمین نوامیس را پیشگیری از وقوع جرم، جلوگیری از رشد ناهنجاری‌های اجتماعی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: پلیس مصمم است با اجرای این طرح با هنجارشکنان با قاطعیت برخورد کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند مراتب را از طریق پلیس 110 اطلاع دهند و مطمئن باشند که پلیس با متخلفان به‌طور جدی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/2246/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول