اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بویراحمد:

41 متهم تحت تعقیب پلیس بویراحمد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری 41 متهم تحت تعقیب پلیس شهرستان خبر داد.

41 متهم تحت تعقیب پلیس بویراحمد دستگیر شدند

علی کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دستگیری 41 متهم تحت تعقیب پلیس در چند روستای بخش مارگون، شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران انتظامی شهرستان بویراحمد طی عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری متهمان تحت تعقیب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در ادامه به تشریح خبر پرداخت و گفت: افرادی با قدرت‌نمایی و نگهداری سلاح غیر مجاز موجب رعب و وحشت و ایجاد ناامنی در زمان برگزاری 24 خرداد ماه سال جاری در بین مردم روستاهای بخش مارگون شده، بودند که طی اقدامات پلیسی منسجم این افراد دستگیر شدند.

کاشانی با بیان این‌که برخی از افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد درگیری با ماموران و حمل سلاح گرم بودند، اذعان کرد: در حین دستگیری این افراد تعدادی سلاح گرم به همراه مهمات کشف و ضبط شدند که موارد کشف شده با اشخاص به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

این مسئول انتظامی در بویراحمد خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هوشیاری کامل افراد مشکوک و مجرم در جامعه را شناسایی و در عملیات پلیسی افراد را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی تا مطابق قانون با متخلفان برخورد قانون برخورد شود.

فرمانده انتظامی بویراحمد امنیت محله‌ها را در گرو تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم در اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌ها ضروری بوده و طرح امنیت محله محور یک طرح مشارکتی است و اجرای طرح در هر مرحله بستگی به خواسته و مطالبه ساکنان آن محله دارد.

انتهای پیام/82011/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول