اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سمنان خبر داد

افزایش 20 درصدی تماس‏های مردم سمنان با پلیس 110

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از افزایش 20 درصدی تماس‏های مردم شهرستان سمنان با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 خبر داد.

افزایش 20 درصدی تماس‏های مردم سمنان با پلیس 110

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سیدموسی حسینی امروز با توصیه به مردم برای پرهیز از مداخله مستقیم در ماموریت‏های پلیسی گفت: اطلاع‏رسانی به‏هنگام شهروندان به مرکز فوریت‏های 110 پلیس، بهترین راه ایفای نقش آنان در افزایش امنیت عمومی است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان افزود: یک سوم از مجموع تماس‏ها با مرکز فوریت‏های 110 پلیس منجر به عملیات و حضور پلیس می‏شود و بقیه درخواست راهنمایی بوده یا غیرقابل رسیدگی است.

حسینی از افزایش 20 درصدی تماس‏های مردم شهرستان سمنان با مرکز فوریت‏های 110 پلیس خبر داد و تصریح کرد: وضعیت امنیت این شهرستان دائم در حال رصد است و جرائم به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‏گیرد.

وی با اشاره به رویکرد اجتماع محور پلیس و تشکیل معاونت اجتماعی در ناجا افزود: تسهیل و ضابطه‏مندی تعامل فرماندهان انتظامی با رسانه‏ها یکی از مزیت‏های راه‏اندازی این معاونت است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه جرائم امنیتی و خشن در این شهرستان در حد صفر است، اضافه کرد: تقید مردم به دین، مشارکت مردم در حفظ و ارتقای امنیت و تعامل مناسب شهروندان با پلیس از مهم‏ترین عوامل وجود احساس امنیت بالا در سمنان است.

انتهای پیام/74002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول