اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گلستان:

اخلاق و رفتار مناسب برای انجام مأموریت‌های پلیس ضرورت است

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به نوع مأموریت‌های پلیس، اخلاق و رفتار مناسب برای انجام مأموریت‌ها ضرورت است.

اخلاق و رفتار مناسب برای انجام مأموریت‌های پلیس ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، حسن عشقی با بیان اینکه استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس یک ضرورت است، اظهار داشت: مأموریت‌ها، اقدامات گسترده و متنوع پلیس در گرو اخلاق و رفتار خوب کارکنان است.

وی تصریح کرد: استانداردسازی رفتار پلیس یک ضرورت است و هر چه در این عرصه گام برداریم در جلب رضایت و اعتماد عمومی و همکاری آگاهانه شهروندان برای ارتقای فرهنگ احترام به قانون و حقوق اجتماعی موفق‌تر خواهیم بود.

عشقی نیروی انتظامی را با ارزش‌ترین منابع سازمان‌ها دانست و گفت: نگهداشت نیروی انسانی از بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها نیز ضرورت دارد.

وی پلیس را نماد حکومت و در خدمت مردم دانست و بیان داشت: با توجه به نوع مأموریت‌های پلیس، اخلاق و رفتار مناسب برای انجام مأموریت‌ها ضرورت است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گلستان تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را از جمله تأکیدات فرماندهان و مسئولان انتظامی در خدمات‌رسانی به مردم دانست و گفت: مردم نیز در قبال پلیس باید به حقوق شهروندی خود عمل کنند.

انتهای پبام/2307/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول