اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 آبان ماه سال‌جاری

همایش استانی قرآن و سلامت در شهرکرد برگزار می‌شود

معاون تحقیقات و فن‌آوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری چهارمین همایش استانی قرآن و سلامت در هفتم آبان ماه سال جاری در شهرکرد خبر داد.

همایش استانی قرآن و سلامت در شهرکرد برگزار می‌شود

محمود مباشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: محورهای این همایش شامل بیماری و شفا از دیدگاه قرآن، الکل از دیدگاه قرآن و طب، سبک زندگی اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت است.

وی افزود: تغذیه سالم، روابط اجتماعی سالم، مهارت‌های زندگی، روابط حرفه‌ای بین پزشک و بیمار، مسئولیت پذیری اجتماعی، التزام عملی به وظایف حقوقی و اخلاقی از دیدگاه اسلام از دیگر محورهای این همایش محسوب می‎شود.

مباشری مهلت ارسال خلاصه و اصل مقالات را 15 شهریورماه سال‌جاری عنوان کرد و گفت: مقالات پس از طی روند داوری و بر اساس امتیاز کسب شده پذیرش می‌‎شوند.

معاون تحقیقات و فن‌آوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: مقالات پژوهشی نسبت به سایر مطالعات در اولویت است، مقالات کتابخانه‌ای در صورت نوآوری و موضوعات میان رشته‌ای قابل بررسی  خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه همایش دارای امتیاز بازآموزی است، گفت: مقالات واصله به صورت جداگانه در سه سطح دانشجویی، کارمندی و اعضای هیئت علمی ارزیابی خواهد شد.

چهارمین همایش استانی قرآن و سلامت هفتم آبان ماه سال‌جاری در شهرکرد برگزار می‌شود

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول