اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی:

دردهای جامعه امروز با عمل به قرآن علاج می‏شود

مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به فرموده بزرگان، دردهای جامعه امروز با عمل به قرآن علاج می‏شود.

دردهای جامعه امروز با عمل به قرآن علاج می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان، مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم کارکنان بخش کشاورزی استان و فرزندان آنها در سالن اجتماعات شهید ترحمی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم گفت: به فرموده بزرگان، دردهای جامعه امروزی شامل نفاق، کفر، فسق و بداخلاقی با عمل به قرآن علاج می‏شود.

حجت‏الاسلام والمسلمین عباس خاک بیان کرد: در دوران کنونی لازم است با قرآن زندگی کنیم و برای مهجور نماندن قرآن، یادگیری، تلاوت، تدبر، تفحص و تعقل در قرآن لازم است.

وی تصریح کرد: قرآن بزرگ‏ترین درمان درد نا آرامی، بیرون کننده کینه از دل و آرامش‏بخش قلوب است.

در پایان این مراسم، از نفرات اول تا سوم هر رشته با اهدای لوح تقدیر و هدیه‏ای تقدیر شد و نفرات برتر هر رشته به شرح زیر به مسابقات کشوری کارکنان وزارت جهادکشاورزی که شهریور ماه در مشهد برگزار می‏شود، راه یافتند.

در بخش کارکنان آقایان، سیدمحسن سیادت‏پور در رشته حفظ 10 جزء، اسماعیل محقق در رشته قرائت، سیدعلیرضا حسینی در رشته تفسیر، غلامرضا صابریان در بخش ترجمه و مفاهیم برتر شدند.

همچنین خانم‏ها، طیبه رحمانی‏فر در رشته ترتیل، طاهره فتحی در حفظ 10 جزء، زینب باقری در حفظ یک جزء و وحیده حسین‏پور در تفسیر در رتبه‏های برتر قرار گرفتند.

در بخش فرزندان پسر، محمدمهدی مرادی در رشته قرائت، عارف عامری در تفسیر، محراب حسینی در ترجمه و مفاهیم، مهدی اصغری در حفظ حدیث و در بخش فرزندان دختر، فاطمه ایثاری در رشته ترتیل، فاطمه خادمیان در حفظ یک جزء، فاطمه مطلایی در تفسیر، مبیناسادات حسینی در مفاهیم و فاطمه خادمیان در حفظ حدیث حائز رتبه‏های برتر شدند.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول