اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

4 موسسه قرآنی در چهارمحال و بختیاری مجوز فعالیت می‎گیرند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت 21 موسسه قرآنی در این استان خبر داد و گفت: چهار موسسه دیگر نیز به زودی مجوز فعالیت می‌گیرند.

4 موسسه قرآنی در چهارمحال و بختیاری مجوز فعالیت می‎گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی در افتتاحیه دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم اظهار کرد: دوره آموزش تربیت مربی تدبر با تدریس مدرسان از مرکز تحقیقات تدبر قم و با نظارت دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استان برگزار می‎شود.

وی افزود: این دوره آموزشی از سوی مؤسسه بنت‌الحسین(ع) با همکاری مؤسسه تدبر در کلام وحی قم از امروز آغاز و به مدت سه هفته ادامه دارد.

گنجی با بیان اینکه در حال حاضر 21 موسسه قرآنی در استان فعال است، تصریح کرد:  به زودی به چهار موسسه قرآنی دیگر نیز مجوز فعالیت داده می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی در این موسسات خبر داد و افزود: برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر، قرائت، مفاهیم و تدبر از جمله این دوره‌‌هاست.

گنجی بر ضرورت توسعه این فعالیت‌ها در دیگر شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: در شهرستان‌ها نیز با گسترش فعالیت‌های قرآنی از سوی کمیته فعالیت‌های قرآنی آموزش‌های تخصصی و برگزاری کلاس‌های تفسیر، قرآن‌آموزی، تهیه محتوا و ترویج فرهنگ قرآنی را دنبال می‌کنیم.

وی، اعتبارات سال گذشته موسسات قرآنی استان را افزون بر 400 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اختصاص این میزان اعتبارات برای  توسعه و تجهیز مراکز و احداث موسسات صورت گرفته است.

گنجی خاطرنشان کرد: دفتر فعالیت‌های قرآنی از ابتدای تشکیل تاکنون 12 جلسه تشکیل داده است تا به ساماندهی فعالیت‌های این حوزه بپردازد.

انتهای پیام/68004/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول