اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرای طرح 1447 در دامغان خبر داد

آغاز اجرای طرح بزرگ قرآنی 1447 در دامغان

مسئول اجرای طرح 1447 در دامغان از آغاز اجرای این طرح بزرگ قرآنی در این شهرستان خبر داد.

آغاز اجرای طرح بزرگ قرآنی 1447 در دامغان

فاطمه جلاوند امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: همان‏گونه که حضرت علی (ع) در خطبه 183 نهج‏البلاغه فرمودند «قرآن فرماندهی بازدارنده و ساکتی گویا و حجت خدا بر مخلوقات است و خداوند پیمان عمل کردن به قرآن را از بندگان گرفته و آنان را در گرو دستوراتش قرار داده است»؛ ما نیز با الهام از این سخنان باید قرآن را در رأس امور زندگی‏مان قرار دهیم و از آن بهره کافی و جامع را ببریم.

وی افزود: با توجه به سخنان پیشوایان دین اسلام در خصوص توجه و تلاوت قرآن و آثار برکات معنوی آن در زندگی فردی و اجتماعی، طرح بزرگ قرآنی 1447 (حفظ جزء 29) در دامغان در حال اجراست.

مسئول اجرای طرح بزرگ قرآنی 1447 در دامغان در خصوص معرفی این طرح قرآنی اضافه کرد: 1447 طرحی است که چند سال متوالی به طور گسترده و کشوری در سراسر کشور و با همکاری سازمان‏ها، ادارات و تبلیغات سازما‌ن‌یافته برگزار می‏شود.

جلاوند افزود: این طرح از ابتدای تابستان آغاز شده است و تا 15 مردادماه سال جاری ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به سخنان امام جعفر صادق (ع) در خصوص یادگیری قرآن که فرموده‏اند «اگر کسی از قرآن یک حرف یاد بگیرد، خداوند برای او 10 حسنه می‏نویسد و 10 گناه او را می‏بخشد و 10 درجه او را بالا می‏برد»، این طرح باید با قوت اجرایی شود.

مسئول اجرای طرح بزرگ قرآنی 1447 در دامغان گفت: ما نیز با همین هدف به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی، حفظ آن و پیاده کردن دستورات الهی در زندگی و برنامه اجتماعی حفظ جزء 29 قرآن کریم را آغاز کردیم.

انتهای پیام/2249/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول