اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان:

خوزستان می‌تواند سرآمد فرهنگی و قرآنی باشد/ لزوم ایجاد مساجد با محوریت مفاهیم قرآن

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: باید در هر شهر از استان خوزستان مساجدی با محوریت آموزش مفاهیم و قرآئت قرآن ایجاد کرد.

خوزستان می‌تواند سرآمد فرهنگی و قرآنی باشد/ لزوم ایجاد مساجد با محوریت مفاهیم قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان اظهار کرد: آموزش قرآن در تمام ادارات و ارگان‌ها باید به صورت جدی دنبال شود.

وی افزود: خوزستان می‌تواند سرآمد فرهنگی و قرآنی باشد به شرط آنکه تمام ارگان‌ها و ادارات دست به دست هم و شانه به شانه در اشاعه فرهنگ قرآن و قرآن خوانی تلاش کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: باید در هر شهر از استان خوزستان مساجدی با محوریت آموزش مفاهیم و قرائت قرآن ایجاد کرد تا بتوان آموزش قرآن را به صورت سازمان یافته و با برنامه پیش برد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در این زمینه به گردن دارد چرا که علاوه بر کسب علم چگونگی استفاده از آن نیز مهم است.

بهرام‌پور خاطرنشان کرد: باید درس اخلاق نیز به دانش‌آموزان آموخته شود و این امر با اشاعه فرهنگ اسلام و قرآن امکان پذیر خواهد بود.

وی در پایان با تحسین نخبگان قرآنی این سازمان گفت: همه تلاش ما باید در زمینه تعالی فرهنگ قرآنی و برداشتن گام‌های مثبت و مضاعف‌تر در این خصوص باشد.

انتهای پیام/ 72001/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول