اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

رفع مشکل بیکاری جوانان اولویت دولت یازدهم باشد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رفع مشکل بیکاری با توجه به آمار بالای بیکاری در کشور مهم‌ترین خواسته مردم از دولت یازدهم است.

رفع مشکل بیکاری جوانان اولویت دولت یازدهم باشد

ماموستا عبدالرحمان خدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مهار گرانی‌ها بزرگ‌ترین خواسته مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه از دولت آینده است.

وی تصریح کرد: در دولت‌های گذشته در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد بیکار جامعه اقداماتی صورت گرفته، اما آمار بالای بیکاران نیاز به کار و تلاش مضاعف در این حوزه را دوچندان کرده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گرانی و تورم به مردم فشار زیادی وارد کرده است، افزود: مردم با وجود تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و تبلیغات سوء دشمنان در انتخابات 24 خردادماه با قاطعیت پشتیبانی خود را از نظام اسلامی بار دیگر به نمایش گذاشتند و امروز نوبت مسئولان است که با رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم قدردان آنان باشند.

خدایی تصریح کرد: در سایه انقلاب اسلامی و رهبری‌های داهیانه رهبران الهی، این نظام به برکت خون پاک شهدای ایران اسلامی از امنیت کامل و پایدار برخوردار است و با وجود توطئه‌های دشمنان پله‌های ترقی را روز به روز می‌پیماید.

به گفته وی، طی سال‌های اخیر در زمینه مسکن، اشتغال و رفع برخی از مشکلات قشر محروم جامعه اقداماتی آغاز شده است که امیدواریم در دولت آینده شاهد تداوم این حرکت‌ها با برنامه‌ریزی‌های صحیح‌تری باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه کار در دولت یازدهم با توجه به مشکلات موجود و انتظارات مردم سنگین بوده است، تصریح کرد: دولت آینده باید با یکپارچگی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و گروه‌ها مشکلات موجود را رفع و زمینه را برای رشد و پیشرفت بیشتر در تمام حوزه‌ها هموار کند.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول