اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

روحیه خودباوری باید در جوانان تقویت شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره با اینکه جوان ایرانی باید خودباوری را در خود تقویت کند اظهار داشت: امید، اعتماد، ایمان به توانمندی‌های خود و هم‌نوع باید در تک‌تک جوانان کشور تقویت شده و در چهره آنان موج بزند.

روحیه خودباوری باید در جوانان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی اصغر عنابستانی ظهر امروز در پنجمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) در شهرکرد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری اظهار داشت: کشوری که اکثریت آن را جوانان تشکیل می‌دهند باید نشاط جوانی بر آن حاکم باشد.

وی با اشاره بر اینکه در اداره کشور نباید میدان از نشاط جوانی خالی باشد گفت: خصوصیت جوانی نوگرایی، شجاعت در حرکت و تصمیم‌گیری است و اگر اینها از جامعه گرفته شود سرعت رشد و توسعه جامعه کند خواهد شد.

عنابستانی افزود: استفاده از تجربه در پیشبرد امور کشور حتما باید در حضور تاثیرگذار و قوی جوانان باشد تا چرخه رو به تعالی کشور بیشتر از پیش به حرکت درآید.

استاندار چهارمحال و بختیاری شرایط موجود در کشور را همانند سختی‌های کار یک گروه کوهنوردی توصیف کرد و اذعان داشت:  یک گروه کوهنورد برای رسیدن به قله سختی زیادی را متحمل می‌شود ولی دشواری مسیر به امید صعود، هموار و شیرین می‌شود .

وی ادامه داد: کشور ایران اکنون در یک پیچ تاریخی قرار دارد که با کمک جوانان با سربلندی آن را پشت سر خواهد گذاشت و نه تنها ایران بلکه دنیا را متحول خواهد کرد.

عنابستانی با اشاره با اینکه جوان ایرانی باید خودباوری را در خود تقویت کند اظهار داشت: امید، اعتماد، ایمان به توانمندی‌های خود و هم‌نوع باید در تک‌تک جوانان کشور تقویت شده و در چهره آنان موج بزند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیت شعر در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است تاکید کرد: جوانی بهترین فرصت بهره مندی از نعمات خدا در راستای تزکیه نفس است و جوان موفق کسی است که خود را به سلاح دانش مجهز کند.

به گزارش خبرگزاری فارس در این جشنواره  با حضور نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان فارسان، مشاوران جوان استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، معاون فرهنگی سازمان ورزش و جوانان این استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری و برخی دیگر از مسئولان این استان از 15 جوان برتر استان چهارمحال و بختیاری در تمامی حوزه‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول