اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از یکم تا 6 شهریور ماه؛

گلستان میزبان جشنواره بین‎المللی تجسمی جوانان می‎شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از میزبانی شهرستان علی‎آبادکتول در برگزاری جشنواره بین‎المللی تجسمی جوانان خبر داد و گفت: این جشنواره از یکم تا ششم شهریورماه سال‎جاری در گلستان آغاز به کار خواهد کرد.

گلستان میزبان جشنواره بین‎المللی تجسمی جوانان می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در جمع مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: با هدف تمرکززدایی و فراهم کردن زمینه رشد و بالندگی برای تمام شهرستان‎ها نسبت به برگزاری جشنواره بین‎المللی تجسمی در علی‎آبادکتول اقدام شده است چراکه معتقدیم ایران فقط تهران نیست و گلستان فقط گرگان نیست.

وی تصریح کرد: در برگزاری برنامه‎های فرهنگی رویکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی این است هر شهرستانی که ظرفیت و امکانات لازم را داشته باشد نسبت به میزبانی برنامه‎های فرهنگی مقدم‎تر خواهد بود.

گلستان میزبان 6 دوره جشنواره بین‎المللی تجسمی جوانان شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره بین‎المللی تجسمی جوانان در گلستان شکل گرفته است، اذعان کرد: گلستان قریب به 6 دوره میزبان این رخداد بین‎المللی است و در سال‎جاری این میزبانی به شهرستان علی‎آبادکتول تفویض شده است.

منتظری از برگزاری دومین کارگاه آموزش ادبیات داستانی در گلستان خبر داد و یادآور شد: این کارگاه آموزشی ویژه نویسندگان و علاقمندان به رشته ادبیات داستانی است که با همکاری بنیاد ادبیات داستانی کشور در هفته سوم مردادماه سال‎جاری در گلستان آغاز به کار می‎کند.

به گفته وی؛ گلستان یکی از پایگاه‎های آموزشی ادبیات داستانی کشور محسوب می‎شود.

تابستان؛ فصل خطر و خاطره است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان باید دقت شود، اظهار داشت: اوقات فراغت هم فصل خطر و هم خاطره است که بذر بسیاری اختراعات و اکتشافات در این ایام اتفاق می‎افتد.

منتظری با اشاره به مهمترین فعالیت‎های فرهنگی در ایام تابستان خاطرنشان کرد: کانون‎های فرهنگی هنری مساجد، خانه‎های فرهنگ دیجیتال، آموزشگاه‎های آزاد هنری، موسسات فرهنگی و قرآنی، سینما روباز و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان، آمادگی کامل برای ارائه برنامه‎های فرهنگی را دارند.

انتهای پیام/83001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول