اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

اعتیاد از سیاست‌های دشمن برای انحراف جوانان است

فرماندار فردوس گفت: اعتیاد یکی از سیاست‌های دشمن برای به انحراف کشاندن نسل جوان است.

اعتیاد از سیاست‌های دشمن برای انحراف جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در بازدید از مرکز بهبودی اقامتی میان مدت فردوس اظهار کرد: اعتیاد پدیده‌ای شوم و خانمان برانداز است که امروز جوامع زیادی به این بلای بزرگ مبتلا هستند.

 وی افزود: خانواده‌ها باید نسبت به موضوع اعتیاد هوشیار باشند و با توجه بیشتر به فرزندان خود از ابتلای آنان به بیماری اعتیاد پیشگیری کنند.

فرماندار فردوس، اعتیاد را یکی از سیاست‌های دشمن برای به انحراف کشاندن نسل جوان دانست و تصریح کرد: اعتیاد یکی از شگردهای دشمن برای نابودی و منفعل کردن جوانان است.

رجبی‌مقدم با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های شهرستان فردوس، فرصت‌های موجود برای ترک و بهبود معتادان در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: باید جوانان مبتلا به این بیماری شناسایی و به مراکز ترک اعتیاد هدایت شوند.

 پرداخت تسهیلات اشتغال به معتادان بهبود یافته فردوس

رئیس اداره بهزیستی فردوس نیز از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به معتادان بهبود یافته این شهرستان خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال، ارائه سبد مواد غذایی به خانواده معتادان و نیز صدور یاری برگ از جمله اقدامات حمایتی بهزیستی فردوس از معتادان بهبود یافته این شهرستان است.

 سید حسین پارسای محبی از کسب رتبه نخست استانی توسط واحد پیشگیری اداره بهزیستی فردوس خبر داد و افزود: برای رفع پدیده شوم اعتیاد و کمک به معتادان آمادگی همکاری با نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر را داریم.

 انتهای پیام/69007/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول