اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی قوه قضائیه:

استکبار جهانی در ربوده شدن سرمایه‌گذاران کشور دست دارد

معاون اداری و مالی قوه قضائیه با بیان اینکه به طور قطع بیگانگان در ربودن سرمایه‌گذاران کشور دست دارند، افزود: انتهای این نوع آدم‌ربایی‌ها به استکبار جهانی ختم می‌شود.

استکبار جهانی در ربوده شدن سرمایه‌گذاران کشور دست دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، نوروز کهزادی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان آبیک که در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی باران برگزار شد، اظهار داشت: چند سالی است که در کشور شاهد پدیده ربوده شدن سرمایه‌گذاران هستیم.

کهزادی ادامه داد: این امر بیانگر آن است که این نوع آدم‌ربایی‌ها ساده نیست؛ بلکه کاملاً حساب شده صورت می‌گیرد.

وی افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی چشم دیدن رشد و توسعه اقتصادی کشور را ندارند و به همین دلیل به ربودن سرمایه‌گذاران اقتصادی دست می‌زنند.

این مسئول تصریح کرد: به عنوان نمونه می‌توان به ربوده شدن سرمایه‌گذارانی از اصفهان و بندرعباس در افغانستان و پاکستان اشاره کرد.

معاون اداری و مالی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش اقتصادی گرچه به افزایش تولید، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منجر می‌شود؛ ولی یک ریسک بزرگ است و امکان دارد در بین راه با مشکلاتی مانند قیمت بالا و پایین و دیگر مشکلات مواجه شود.

کهزادی افزود: کسی که تجارت می‌کند ریسکش کمتر از کسی است که در زمینه اقتصاد سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز استفاده از ماهواره‌ها، تأثیرات فرهنگی اشتباه از غرب و استفاده منفی از اینترنت سبب شده شاهد جرایم پیچیده‌ای در کشور باشیم.

کهزادی عنوان کرد: بنابراین مطلوب است مردم از آثار مثبت اینترنت که دنیایی از اطلاعات است، به نحو احسن استفاده کنند.

راه‌اندازی مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه

معاون اداری و مالی قوه قضائیه از راه‌اندازی مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز رسانه علاوه بر اطلاع‌رسانی قوی و مجهز و تبلیغات در زمینه عملکرد دستگاه قضایی، مردم با مسائل مربوط به پرونده‌های حقوقی آشنا شده و بیشتر در جریان خدمات قوه قضائیه قرار می‌گیرند.

کهزادی بیان کرد: کارآمدی و سلامت دستگاه قضایی که مورد توجه مقام معظم رهبری است، در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد؛ چراکه ایجاد آرامش و امنیت مردم و جامعه از مسائل اساسی و اولویت‌دار دستگاه قضایی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول