اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس خواستار شد

شفاف‌سازی در مورد چگونگی انتصاب افراد به مشاغل دولتی توسط دولت منتخب

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: چگونگی انتخاب و انتصاب افراد به مشاغل دولتی باید برای آحاد مردم شفاف‌سازی شود و دولت یازدهم در این ارتباط گام بردارد.

شفاف‌سازی در مورد چگونگی انتصاب افراد به مشاغل دولتی توسط دولت منتخب

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مدیریت صحیح و علمی اقتصاد کشور، شفاف‌سازی امور، روی آوردن به دولت مکانیزه و جلوگیری از سوءاستفاده‌های ممکن در حوزه‌های احراز مسئولیت به افراد، در نهایت رسیدگی و مدیریت مسائل اجتماعی و فرهنگی از مواردی هستند که باید در اولویت کاری دولت یازدهم قرار گیرند.

وی نیازسنجی و توجه به مشکلات مردم را ضروری دانست، افزود: با شناخت مشکلات مردم و برنامه‌ریزی برای حل آنها، به نحو شایسته‌تری می‌توان امور کشور را پیش برد.

حسینی‌صدر با اشاره به وضع کنونی کشور، رسیدگی و ساماندهی امور اقتصادی را در راس اقدامات دولت یازدهم دانست، عنوان کرد: تورم، مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان به مشکلات عمده ملت ایران در سال‌های اخیر تبدیل شده است، که رسیدگی به این امور برای بازگرداندن آرامش و امنیت فکری و اجتماعی، باید در راس امور قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با حل مشکلات اقتصادی کشور، مشکلات عمده بخش صنعت و کشاورزی حل شده و روند صادرات رونق بیشتری می‌گیرد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی به بیکاری جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد، گفت: آمار فارغ‌التحصیلان دانشگاهی سالانه به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد، این در حالی است که برای استخدام برنامه‌ریزی‌های درستی صورت نمی‌گیرد، که این امر سبب بروز مشکلات متعددی در جامعه می‌شود.

حسینی‌صدر بر ضرورت شفاف‌سازی امور کشور تاکید کرد، افزود: سفارشی و سلیقه‌ای عمل کردن در بسیاری از امور، به ویژه در انتخاب و انتصاب افراد به مشاغل دولتی در سال‌های گذشته، سبب نارضایتی مردم از مسئولان اجرایی کشور شده، که این امر نیازمند بازبینی جدی‌تری است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات، صدور مجوز واردات و صادرات، نحوه انتخاب و انتصاب مسئولان محلی و منطقه‌ای باید ضابطه‌مند شود و این ضوابط برای آحاد مردم شفاف‌سازی شود.

حسینی‌صدر اولویت سوم دولت یازدهم را رسیدگی به اخلاق اجتماعی و بهبود آن عنوان کرد، افزود: وضعیت کنونی اخلاق اجتماعی کشور رضایت‌بخش نبوده و نیازمند رسیدگی است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی به الگوپذیری جوانان کشور از فرهنگ غربی اشاره کرد، گفت: وضع پوشش و ظاهر جوانان، روی آوردن آنان به اعتیاد، افزایش مصرف قرص‌های روان‌گردان، ترویج بعضی ناهنجاری‌ها و عادات غربی در میان آنان در عرصه اجتماعی تهدیدی جدی برای آینده کشور است، که اگر با درایت مدیریت نشود، عواقب سنگینی به بار می‌آورد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول