اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

دولت جدید زحمات 33 سال دولت‌های گذشته را سر و سامان بخشد

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم دولت جدید زحمات 33 سال دولت‌های گذشته را به هدر ندهد بلکه سر و سامان بخشد و به شعارهای غیر عملی اکتفا نکند.

دولت جدید زحمات 33 سال دولت‌های گذشته را سر و سامان بخشد

سیدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اگر چه محمود احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم زحمات زیادی کشید اما هشت سال پرفراز و نشیب را سپری کرد و توان کاری وی به خصوص در دولت دهم با حاشیه همراه شد.

وی بیان کرد: امیدوارم دولت جدید زحمات 33 سال دولت‌های گذشته را به هدر ندهد بلکه سر و سامان بخشد و به شعارهای غیر عملی اکتفا نکند. 

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در دولت احمدی‌نژاد شعارهای کلی و بزرگی داده شد که از ظرفیت و توان بودجه شهرها خارج بود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال طرح‌‌هایی همچون پالایشگاه آبادان، فولاد شادگان و خودروسازی خرمشهر هنوز به سر مقصد لازم نرسیده است.

حسینی با بیان اینکه باید به اندازه توان و ظرفیت بودجه‌ای به مردم قول دهیم گفت: مردم حاضرند به جای این که 100 قول بشنوند یک قول داده شده به آن‌ها اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز آمار 6 میلیون اشتغال در کشور برای مردم نامحسوس است، اضافه کرد: ارائه آمارهای واقعی به مردم خیلی بهتر از آن است که بگوئیم این و آن کار انجام شده است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از معضلات استان با وجود شرکت‌های مختلف در آن موضوع اشتغال و بیکاری بوده که گریبانگیر جوانان ما شده است.

وی با بیان اینکه نباید به آمارهای موجود بسنده کرد، تصریح کرد: آیا کسی که در حد یک ساعت کار می‌کند شاغل محسوب می‌شود و ثبات شغلی دارد؟

حسینی برای برطرف کردن معضل اشتغال در کشور نیاز به یک آمایش سرزمینی در تمام نقاط کشور است، ادامه داد: ما باید طبق برنامه پنج ساله و با ارائه یک برنامه ریزی مناسب و نه شعارگونه مشکل بیکاری کشور را برطرف کنیم.

وی در پایان گفت: نیاییم در شهرها اعلام کنیم که در فلان نقطه یک واحد پتروشیمی و یا پالایشگاه افتتاح می‌شود و بعد نتوانیم آن را محقق کنیم بلکه باید منطقی عمل کرد و نیازها و موانع استان را در وهله اول برطرف کنیم.

انتهای پیام/72001/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول