اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

سهم‏خواهی جناح‏ها در تشکیل کابینه دولت جدید کار درستی نیست

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس گفت: سهم‏خواهی جناح‏های مختلف سیاسی برای تشکیل کابینه دولت جدید کار درستی نیست.

سهم‏خواهی جناح‏ها در تشکیل کابینه دولت جدید کار درستی نیست

علیرضا خسروی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان با اشاره به اینکه مردم همیشه حماسه‏ساز ایران اسلامی همواره به نظام اسلامی پایبند و منتظر فرمایشات رهبری هستند تا استماع کنند و به آن لبیک بگویند، افزود: اکنون وظیفه مسئولان نظام است تا به نوعی از این ملت عزیز تشکر کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید مردم را در تعیین سرنوشت آینده‏شان شرکت بدهند تا بهترین تصمیمات برای آنها گرفته و آینده‏ای پر از امید برای ملت ایران اسلامی رقم زده شود.

خسروی همچنین تصریح کرد: البته رئیس دولت یازدهم مختار است از بین گزینه‏هایی که مردم بیشتر مد نظر قرار داده‏، گزینه‏های مورد نظر خود را با ملاک‏هایی که دارد، انتخاب کند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس اضافه کرد: اگر مردم در انتخاب کابینه سهیم بوده و مشارکت داشته باشند، این باعث می‏شود تا احساس کنند در آینده کشورشان سهیم هستند و بعد از خلق حماسه سیاسی، دولت را نیز در اداره بهتر کشور یاری کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم با اشاره به اینکه معتقد به سهم‏خواهی در تشکیل کابینه جدید نیستم، افزود: سهم‏خواهی جناح‏ها و جریان‏های مختلف در تشکیل کابینه دولت جدید و وارد آوردن فشار به دولت جدید اگر از سوی هر گروه و جناحی باشد، صحیح نبوده و کار پسندیده‏ای نیست.

خسروی افزود: بهتر است همه گروه‏ها و احزاب به جای سهم‏خواهی از رئیس دولت جدید در تشکیل کابینه جدید، پس از تشکیل دولت، وی را یاری دهند و به او کمک کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس همچنین همکاری و همیاری همه مسئولان نظام را برای موفقیت دولت جدید خواستار شد.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول