اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان:

دولت جدید از مخالفان خود نیز مشاوره اقتصادی بگیرد

استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: اگر دولت جدید بخواهد از تمامی زوایای اقتصاد کشور خبر داشته باشد و اقتصاد کشور را به رشد قابل قبولی برساند باید از مخالفان خود کمک گرفته و از آنها برای ارائه نظریات اقتصادی کارآمد مشاوره بگیرد.

دولت جدید از مخالفان خود نیز مشاوره اقتصادی بگیرد

رحیم دلالی‌اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: عملکرد اقتصادی دولت نهم و دهم در مجموع رضایت بخش است، اما نقایصی نیز وجود دارد.

وی گفت: عملکرد دولت در دو بخش هدفمندی یارانه‌ها و مسکن مهر در کل قابل قبول بوده و اجرای کامل این دو طرح بزرگ اقتصادی می‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان یکی از مشکلات هدفمندی یارانه‌ها را انحراف طرح از مسیر اصلی خود دانست و افزود: اجرای طرح هدفمندی امری حتمی و لازم است و اگر صحیح اجرا شود سبب بهبود وضع درآمدها و تقسیم عادلانه ثروت خواهد شد.

وی بیان کرد: پرداخت یارانه‌ها به اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه باید به صورت انتقالی انجام گیرد تا بتوان به نتایج دل‌خواه دست یافت.

دلالی در مورد آینده اقتصادی دولت جدید گفت: اگر دولت جدید بخواهد از تمامی زوایای اقتصاد کشور خبر داشته باشد و اقتصاد کشور را به رشد قابل قبولی برساند باید از مخالفان خود کمک گرفته و از آنها برای ارائه نظریات اقتصادی کارآمد مشاوره بگیرد.

وی در پایان اظهار کرد: با همدلی و همراهی مردم و دولت با یکدیگر می‌توان اقتصاد کشور را از وضع نامناسب فعلی خارج و به وضع مطلوب رساند.

انتهای پیام/63015/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول