اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طبق قانون برنامه پنجم توسعه کشور

تبدیل وضعیت 90 کارمند ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام شد

طبق قانون برنامه پنجم توسعه کشور تبدیل وضعیت استخدامی 90 کارمند ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد.

تبدیل وضعیت 90 کارمند ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، برای 90 کارمند ایثارگر شاغل در دانشگاه علوم پزشکی قزوین که مشمول قانون برنامه پنجم توسعه کشور هستند با هماهنگی دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین و بسته به وضعیت استخدامی آنان، تبدیل وضعیت استخدامی از قراردادی به پیمانی، پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی قطعی انجام شد.

برای این کار ابتدا ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت مشخص شدند که 125 نفر شامل جانبازان و آزادگان، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران آزادگان، فرزندان و همسران جانبازان 25 درصد به بالا و رزمندگان دارای حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه است.

در مرحله بعد، با دریافت و بررسی سوابق ایثارگری افراد و دریافت اعلام رضایت واحد مربوطه از نحوه کارایی آنان و دریافت اعلام موافقت هسته گزینش با نحوه تبدیل وضعیت، پست سازمانی بلاتصدی (متناسب با مدرک تحصیلی افراد) و وجود مانده مجوز استخدامی به افراد اختصاص داده شد تا برای گذراندن دوره توجیهی و دوره‌های شغلی مربوطه اقدام کنند.

با این اقدام، برای تعداد شش نفر از قراردادی به پیمانی، تعداد 12 نفر از پیمانی به رسمی قطعی، تعداد 50 نفر از پیمانی به رسمی آزمایشی و تعداد 22 نفر از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی، تبدیل وضعیت انجام شد.

برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگرانی که فاقد پست سازمانی و یا مانده مجوز استخدامی هستند، هماهنگی با وزارت بهداشت شده است تا پس از اعلام نظر مراجع ذی‌ربط، اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول