اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس خبر داد

شرکت بیش از 27 هزار دواطلب در دومین آزمون استخدامی شهرداری‌های فارس

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: دومین آزمون داوطلبان استخدام در شهرداری‌های فارس 14 تیر ماه جاری، با شرکت 27 هزار و 693 داوطلب در شیراز برگزار می‌شود.

شرکت بیش از 27 هزار دواطلب در دومین آزمون استخدامی شهرداری‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمید کشتکار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در آزمون استخدام شهرداری‌های فارس شامل 18 هزار و 199 مرد و 9 هزار و 494 زن هستند که در 20 شهر فارس به کار گرفته می‌شوند همچنین و 130 نفر دیگر به عنوان آتش‌نشان به استخدام شهرداری‌های این استان در می‌آیند.

وی اضافه کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز توزیع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون شهرداری‌های استان فارس می‌توانند برای اطلاع بیشتر به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.orgمراجعه کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس تصریح کرد: توانمندسازی شهرداری‌ها، به‌کارگیری نیروی متخصص، ارتقای کیفیت خدماتی و افزایش بهره‌وری در این نهاد مردمی از مهم‌ترین اهداف جذب نیروی انسانی در شهرداری‌های استان فارس است.

کشتکار بیان داشت: شرکت کنندگان پس موفقیت در آزمون به استخدام شهرداری‌های شهرهای شیراز، لامرد، وراوی، علامرودشت، اوز، نی‌ریز، عمادده، کوهنجان، میمند، ارسنجان، هماشهر، اقلید، خشت، کنارتخته، ششده، گراش، ایزدخواست، خاوران، دوزه، و دژکرد درمی‌آیند.

وی با اشاره به وجود 103 شهر در استان فارس ابراز داشت: 95 شهر این استان دارای شهرداری هستند و مابقی پس از آغاز به‌کار شوراهای اسلامی شهرها راه‌اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول