اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

750 سهمیه استخدامی استان اردبیل متعلق به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است

استاندار اردبیل گفت: از سهمیه 3 هزار نفری استخدام در استان اردبیل در سال‌ جاری 750 سهمیه مربوط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

750 سهمیه استخدامی استان اردبیل متعلق به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل ادارات استان اردبیل اظهار داشت: خدمت به جانبازان و ایثارگران یکی از وظایف اصلی کارگزاران در نظام اسلامی است چرا که ما امروز تمام راحتی، امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگانی هستیم که بی‌ادعا و در سخت‌ترین شرایط از این مرز و بوم دفاع کردند.

وی از جانبازان به عنوان نماد عشق، صبوری و شهامت یاد کرد و افزود: جانبازان ما با تأسی به بزرگ پرچمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) همیشه در تبعیت از ولایت و ولی خود دلدادگی و دلبستگی خود را به نمایش گذاشتند و سعی کردند با این اخلاص و دلبستگی اوج وفاداری خود را به نمایش بگذارند.

نیکزاد با یادآوری اینکه دولتمردان جدید باید در انجام رسالت و وظیفه خطیر خدمت‌رسانی عظمت روحی و شجاعت ایثارگران به ویژه جانبازان را الگوی حرکتی خود قرار دهند، تصریح کرد:‌ ما زمانی می‌توانیم به مرز توسعه، پیشرفت و ترقی برسیم که دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و سرمایه‌های شکل گرفته در سایه این عزت و غیرت را پاس داشته و از تجربیات انسان‌های موفق بهره کامل را ببریم.

این مسئول در ادامه به حضور افتخارآفرین مردم کشور و استان اردبیل به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در صحنه انتخابات و خلق حماسه سیاسی اشاره کرد و ادامه داد: در این حماسه‌آفرینی ملت ایران برگ دیگری از عمق وفاداری و حرکت توفنده خود را در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خط ولایت و رهبری نشان دادند و زمینه‌ای را به وجود آوردند تا دشمن از تمام اهداف و برنامه‌های شوم خود عقب بنشیند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ‌در فصل جدیدی از انجام وظیفه خدمتگزاران باید نهایت همراهی و همسویی با نظام و اهداف بلند انقلاب اسلامی را در تبعیت بی‌چون و چرا از خط ولایت نشان دهند و اجازه ندهند دشمن کوچک‌ترین سوءاستفاده و یا حرکتی را در جهت تخریب ارزش‌‌ها و دستاوردهای به وجود آمده انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل رمز پیروزی ملت ایران را در تمام مقاطع شجاعت، حضور در صحنه و ولایتمداری توصیف کرد و یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر دستاوردهای 34 ساله این نظام و ملت را مورد هدف قرار داده‌اند تا به هر نحوه ممکن این دستاوردها را ضایع کنند اما ملت رشید ایران با صبر، حوصله و حضور در صحنه همه بدخواهان را ناامید می‌کنند.

نیکزاد با قدردانی از مشارکت بالای ایثارگران و جانبازان در صحنه‌های مختلف و دفاع تمام عیار از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: روح ایثار، شجاعت و شهامت باید در تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی ما تزریق شود چرا که امروز در حرکتی عظیم نیازمند یک درایت و هوشمندی در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های اصلی هستیم.

انتهای پیام/62003/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول