اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی تشریح شد

استخدام 935 نفر در 27 دستگاه اجرایی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: آزمون استخدامی استانداری در سال 92 برای کسب حدود 935 عنوان پست سازمانی مابین 27 دستگاه اجرایی نشر و آگهی شده است.

استخدام 935 نفر در 27 دستگاه اجرایی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا مهرآسا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی سال 92 در 17 خرداد ،گفت: آزمون استخدامی استانداری در سال 92 برای کسب حدود 935 عنوان پست سازمانی مابین 27 دستگاه اجرایی نشر و آگهی شده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان حائز شرایط شرکت در آزمون از یک خرداد تا 12خرداد فرصت ثبت‌نام داشتند، تصریح کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی تماما به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ثبت نام انجام گرفته است و تا آخرین لحظه 22 هزار و 662 نفر در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

مهرآسا با بیان اینکه حدود 10 هزار داوطلب در تبریز و بیش از 11هزار تن از داوطلبان برای کسب پست‌های سازمانی خارج از تبریز شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بالاترین میزان آمار شرکت کنندگان در آزمون استخدامی را مردان با 56 درصد به خود اختصاص داده‌اند و بانوان نیز 44درصد از آمار داوطلبین را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری همچنین با بیان اینکه 212 پست سازمانی به سازمان‌های مرکز استان و مابقی مربوط به شهرستان‌های دیگر است، افزود:  نزدیک 14 هزار نفر از داوطلبان در حوزه‌های تبریز و مابقی در خارج از تبریز در آزمون استخدامی سال 92 شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی سال 92 در 35 حوزه برگزار خواهد شد که 20 حوزه مربوط به تبریز و 15 حوزه مربوط به شهرستان‌ها است، بیان کرد: برای رفاه داوطلبان شهرستانی در 5 شهرستان میانه، مراغه، سراب، اهر، مرند به عنوان حوزه امتحانی نیز، تعیین شده‌اند.

مهرآسا خاطرنشان کرد: برابر آیین نامه، 25 درصد سهمیه استخدامی به ایثارگران معزز تعلق دارد و بر همین اساس 180 پست سازمانی از طریق بنیاد شهید هماهنگی و اختصاص یافته است و 3 درصد نیز به معلولین عزیز تعلق دارد که 10 پست سازمانی بدون آزمون و بعد از بین آزمون دهندگان انتخاب خواهد شد.

وی در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، گفت:  داوطلبان می توانند در تاریخ‌های 15و 16 خرداد، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

مهرآسا، با بیان اینکه در 13 خرداد همه داوطلبان فرصت داشتند در اطلاعات ثبت شده خود آخرین ویرایش را انجام دهند، گفت: باجه‌هایی در حوزه‌های امتحانی برای رفع نقص مشخصات داوطلبین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه باجه‌های در نظر گرفته شده برای رفع نقص اطلاعات داوطلبین از ساعت 8 صبح تا 30/9  روز امتحان آماده ارائه خدمات می باشند، تصریح کرد: فقط ایرادات مربوط به مشخصات و عکس داوطلب قابل ویرایش بوده و کسانی که موفق به ثبت فیش واریزی یا مشخص کردن پست سازمانی نشده‌اند، به علت بسته بودن سایت ویرایش مقدور نبوده و حائز شرایط برای شرکت در انتخابات نیستند و ان‌شاالله در نوبت‌های بعدی آگهی استخدام ثبت‌نام می‌کنند.

انتهای پیام/60002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول