اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل منابع انسانی استانداری خراسان شمالی:

استخدام 175 نفر در دستگاه‌های خراسان شمالی آگهی شد

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی از انتشار آگهی استخدامی 175 نفر در دستگاه‌های استان طی دو ماه گذشته خبر داد.

استخدام 175 نفر در دستگاه‌های خراسان شمالی آگهی شد

حسین فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، این استخدامی‌ها را از محل سهمیه 368 نفر استخدامی خراسان شمالی برای امسال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی ویژه شهرستان جدیدالتأسیس راز وجرگلان به تعداد 22 نفر انتشار یافت، تصریح کرد: افزون براین، آگهی استخدام 56 نفر در اداره‌کل راه و شهرسازی استان هم در نشریات استان انتشار یافت و زمان ثبت نام نیز به پایان رسیده است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی، زمان آزمون این استخدامی‌ها را به ترتیب 31خرداد و 14 تیر امسال عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به انتشار آگهی جذب 50 نفر در بهزیستی و همچنین 47 نفر در اقتصاد دارایی، اوقاف و امور خیریه، پزشکی قانونی، ارتباطات و کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت نام در آزمون استخدامی این دستگاه‌ها فرصت داشته تا سریع‌تر نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک خواسته شده اقدام کنند.

فرجی، زمان برگزاری آزمون این استخدامی‌ها را بعد از ماه مبارک رمضان امسال عنوان کرد.

به گفته وی، آگهی بقیه سهمیه استخدامی دستگاه‌های خراسان شمالی از محل سهمیه 368 نفر نیز در قالب سه گروه دستگاه‌های استان حداکثر تا نیمه نخست امسال انتشار و آزمون آن برگزار خواهد شد.

فرجی، برگزاری آزمون در قالب گروه‌های استخدامی دستگاه‌های استان را به خاطر فراهم شدن امکان شرکت داوطلبان در استخدامی‌های مختلف برشمرد.

وی پیش‌بینی کرد که تا افراد مورد نیاز دستگاه‌ها پس از کسب موفقیت در آزمون و گزینش، طی نیمه دوم امسال جذب شوند.

خراسان شمالی در 19 مرداد 83 تأسیس شده که همواره با کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های استان مواجه بوده است.

مسئولان استان پیش‌بینی می‌کنند تا با ساماندهی چارت سازمانی دستگاه‌ها و جذب نیرو، این استان به لحاظ اداری به شاخص‌های کشوری برسند.

به گزارش فارس، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان 867 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول