اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه 14 تیرماه

آزمون استخدامی شهرداری کرج برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری کرج در روز جمعه 14 تیرماه سال‌جاری خبر داد.

آزمون استخدامی شهرداری کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، محمدرضا البرزی با بیان این مطلب گفت: به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری کرج که قبلاً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به ثبت‌نام نموده و موفق به اخذ کد رهگیری شده‌اند، می‌رساند آزمون مورد نظر در روز جمعه 92/4/14 در دو نوبت صبح (ساعت7:30) و عصر (ساعت15) برگزار می‌شود.

وی گفت: محل برگزاری آزمون استخدامی شهرداری کرج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج واقع در رجایی شهر، ابتدای بلوار موذن است.

البرزی تصریح کرد: داوطلبان این آزمون می‌توانند از روز سه‌شنبه 11 تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آزمون کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: داوطلبان آزمون استخدامی شهرداری کرج می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مراجعه نمایند. 

گفتنی است داوطلبانی که اطلاعات ثبت‌نام آنان نیاز به ویرایش داشته باشد فقط یک بار فرصت دارند تا اطلاعات موردنظر را تصحیح نمایند. این زمان تا پایان روز آزمون نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول