اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 تیر ماه سال جاری

آزمون استخدامی شهرداری‌های استان اصفهان برگزار می‌شود

مدیر کل امور شهری استانداری اصفهان گفت: در روز جمعه 14 تیرماه سال جاری آزمون استخدامی شهرداری استان اصفهان برگزار می‌شود.

آزمون استخدامی شهرداری‌های استان اصفهان برگزار می‌شود

محسن سعید بخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برای نخستین بار 380 نفر در شهرداری‌های استان اصفهان استخدام رسمی می‌شوند.

وی ادامه داد: این آزمون در تاریخ 14 تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر کل امور شهری استانداری اصفهان در ادامه افزود: داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان اصفهان می‌توانند جهت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه 12 تیرماه سال جاری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و کارت ورود به جلسه و محل آزمون خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این آزمون در ابتدای سال جاری در سایت سازمان سنجش انجام شده است، تصریح کرد: این آزمون شامل توانمندی‌های عمومی مانند زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی، فناوری اطلاعات، معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی شهرداری‌ها به صورت تعداد 100سوال چهار گزینه‌ای است و در آزمون تخصصی نیز سئوالات مرتبط با رشته شغلی و پست سازمانی مورد درخواست داوطلب مطرح می‌شود.

انتهای پیام/63007/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول