اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

مسئولان وزارت نفت به جوانان استان بوشهر در آزمون استخدامی توجه ویژه کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وزارت نفت باید دربرگزاری مصاحبه جوانان استان بوشهر، متقاضی استخدام در وزارت نفت تجدید نظر کند.

مسئولان وزارت نفت به جوانان استان بوشهر در آزمون استخدامی توجه ویژه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر تاکید کرد: نیروهای جوان و بومی استان بوشهر در مرحله اول آزمون استخدام شرکت ملی گاز با نمره بالا قبول شدند اما متاسفانه آنان در مرحله مصاحبه پذیرش نشده‌اند که از مسئولان وزارت نفت تقاضا می‌کنم ضمن بازبینی این مصاحبه‌ها و با ارفاق لازم و با لحاظ سهمیه 50درصدی جذب نیروهای بومی، در استخدام جوانان استان در وزارت نفت مانند گذشته توجه کنند.

امام جمعه بوشهر همچنین گرانی محصولات دریایی در استان ساحلی بوشهر را متذکر شد و گفت: استان بوشهر با وجود اینکه در کنار ساحل دریا واقع شده اما متاسفانه قیمت محصولات دریایی، مانند ماهی و دیگر آبزیان با استانهای دیگر کشور گرانتر است که جا دارد مسئولان ذیربط به این موضوع مهم توجه کنند.

وی تاکید کرد: سکونت در کنار دریا تبعات و مشکلات خاص خود از جمله فشار گرما، رطوبت ،شرجی و دیگر مشکلات  را در پی دارد که باید حداقل محصولات دریایی آن سر سفره مردم با قیمت مناسب قرار گیرد.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به اینکه گرانی غیر معقول و نامناسب در فضای جامعه در استان بوشهر حاکم است تصریح کرد: قیمت برخی کالاها آنقدر نامناسب است که براحتی می‌توان متوجه شد که این قیمت‌ها غیر واقعی است که لازم است دست‌اندرکاران در کنترل قیمت‌ها بیشتر تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از مسئولان تقاضا کرد نیازمندیهای قشرهای آسیب پذیر به ویژه کالاهای اساسی و مواد غذایی به خصوص در ماه مبارک رمضان تامین شود تا مردم دغدغه تامین کالاهای مورد نیاز را نداشته باشند.

امام جمعه بوشهر همچنین به مشکلات مردم زلزله زده منطقه دشتی پرداخت و از مسئولان خواست، با توجه به اینکه در فصل گرما و در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم بیشتر به مشکلات مردم مصیبت دیده دشتی توجه شود.

وی تاکید کرد: آنان اینک بدون سرپناه هستند و مشکلات معیشتی نیز گریبانگیر آنان است که مسئولان باید برای برطرف شدن مشکلات این حادثه دیدگان بیشتر بکوشند.

صفایی بوشهری همچنین جنایات وهابیون در مصر که منجر به شهادت شیخ حسن شحاته و عده‌ای از یاران او شد محکوم کرد و از دولت مصر خواست در محاکمه و مجازات عاملان این جنایت بیشتر تلاش کند.

انتهای پیام /66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول