اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا قزوین:

خانواده‌ها در خط مقدم مبارزه با اعتیاد قرار دارند

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: خانواده‌ها در خط مقدم مبارزه با اعتیاد قرار دارند و باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند.

خانواده‌ها در خط مقدم مبارزه با اعتیاد قرار دارند

سرهنگ محمدرضا میرحیدری در حاشیه مراسم پیاده‌روی خانواده قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی اظهار داشت: برپایی همایش پیاده‌روی خانواده در واقع تلاش مسئولان در راستای داشتن جامعه‌ای سالم و با نشاط است و باید از دست‌اندرکاران چنین برنامه‌هایی تشکر کرد که به فکر نهادینه کردن ورزش همگانی و سلامت جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در خط مقدم مبارزه با اعتیاد قرار دارند، تصریح کرد: در این زمینه خانواده‌ها باید کاملا هوشیار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین مبارزه با مواد مخدر را یکی از وظایف ناجا عنوان کرد و افزود: مبارزه با مواد مخدر وظیفه ما مسئولان انتظامی است که در این زمینه نیروی انتظامی قزوین بر اساس وظیفه قانونی خود اهتمام ویژه‌ای دارد.

میرحیدری با تأکید بر اینکه جوانان از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند، بیان کرد: در قدم اول این خانواده‌ها هستند که باید مراقب باشند تا جوانان که بزرگ‌ترین سرمایه کشورمان هستند به سمت اعتیاد گرایش پیدا نکنند.

انتهای پیام/77003/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول