اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بهزیستی آذربایجان غربی:

پیشگیری از اعتیاد سرفصل برنامه‌های بهزیستی آذربایجان غربی است

معاون سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی در زمینه پیشگیری از اعتیاد به فعالیت‌های متعددی پرداخته است که در سال جاری نیز در این راستا اقداماتی انجام می‌گیرد.

پیشگیری از اعتیاد سرفصل برنامه‌های بهزیستی آذربایجان غربی است

پروین محمدپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: از شاخص‌ترین فعالیت‌های اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی در پیشگیری از اعتیاد، کمک به برگزاری کنگره بین‌المللی اعتیاد دانشجویی است.

وی افزود: قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، رئیس اداره مقابله با اعتیاد کشور، رئیس داده‌های اجتماعی کشور، نماینده امنیتی و انتظامی کشور، شهردار و فرماندار ارومیه از محلات آسیب‌پذیر و تیم‌های اجتماع‌محور بازدید به عمل آورده‌اند.

معاون سازمان بهزیستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سال گذشته تئاتر خیابانی در محلات آسیب‌پذیر برگزار شد، تا به این ترتیب ساکنان مناطق فوق از نزدیک با آثار منفی ابتلاء به این بلای خانمان‌سوز آشنا شوند.

وی ادامه داد: 90 فقره تابلوی آموزشی با موضوع‌های آموزش مهارت‌های زندگی در دوران پیش دبستانی، نوجوانی و جوانی تهیه شده است.

محمدپوری به اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده در زمینه تشریح علل و عوارض مصرف مواد مخدر و شناسایی انواع مواد مخدر، اشاره و تصریح کرد: در این زمینه پوستر با موضوع عوارض مصرف شیشه به منظور نصب در آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های زنانه و مردانه طراحی شده است.

معاون سازمان بهزیستی آذربایجان غربی به طراحی بنر در راستای تبلیغ و معرفی خط ملی اعتیاد، اشاره کرد و ادامه داد: این بنرها تهیه شده و در سراسر آذربایجان غربی نصب شده است.

محمدپوری افزود: سال گذشته دوره آموزشی برای تسهیل‌گران تیم‌های اجتماع‌محور فعال در مناطق مختلف آذربایجان غربی، برگزار شده است.

وی اجرای تئاتر و نمایش عروسکی در مهدکودک‌ها و مدارس با موضوع مهارت‌های زندگی و پیشگیری از اعتیاد را از دیگر اقدامات انجام شده در اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی عنوان کرد.

انتهای پیام/61009/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول