اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

هنرمندان متعهدانه و هدفمند در کاهش اعتیاد اثرگذار باشند

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: هنرمندان می‌توانند در کاهش اعتیاد موثر باشند و در استان این ارزش برای نخستین‌ بار نمود یافته است.

هنرمندان متعهدانه و هدفمند در کاهش اعتیاد اثرگذار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه‎‌ای ظهر امروز در نخستین جشنواره منطقه‌ای عکس، فیلم و کاریکاتور با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: هنر، دمیدن روح تعهد در کالبد جامعه است که در این راستا می‌توان در مبارزه با مواد مخدر نیز با ابزار هنر وارد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر ارزشی در پرتو هنر ماندگار می‌شود، هر نوع احساسی که در قالب هنر ارائه می‌شود نیز موجب ماندگاری آن هنر و ارزش می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید با بهره‌گیری از هنر در فرهنگ‌سازی ابعاد مختلف مسائل جامعه به ویژه آسیب‌های اجتماعی به این امر توجه شود.

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه هنرمندان متعهدانه و هدفمند در این راه گام گذاشته‌اند، افزود: هنرمندان می‌توانند در کاهش اعتیاد موثر باشند و در استان این ارزش برای نخستین‌بار نمود یافته است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه اعتیاد مهمترین معضل اجتماعی است، خاطرنشان کرد: باید به بهترین روش با این معضل اجتماعی برخورد شود تا جوانان و نوجوانان به این دام نیفتند که از ابزار هنر و فرهنگ می‌توان به عنوان بهترین گزینه بهره‌مند شد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول