اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

هنر ابزاری برای جنگ با اعتیاد است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: برای جنگ با اعتیاد با استفاده از ابزار هنر می‌توان موفق بود.

هنر ابزاری برای جنگ با اعتیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات ظهر امروز در نخستین جشنواره منطقه‌ای عکس، فیلم و کاریکاتور با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: ما می‌توانیم نقش هنر را در مبارزه با اعتیاد برای جوانان و مردم به بهترین طریق به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم با هنر به جنگ اعتیاد برویم، افزود: برای جنگ با اعتیاد با استفاده از ابزار هنر می‌توان عملکرد موفقی داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های هنری در مبارزه با اعتیاد استفاده کرد، افزود: با ابزار هنر این پدیده شوم را می‌توان به بهترین طریق آسیب‌هایی که این معضل در اجتماع می‌گذارد، برای استحضار مردم به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به آثار شرکت‌کننده در این جشنواره یادآور شد: در بخش عکس 431 عکس از 43 هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری 35 اثر منتخب به بخش داوری راه یافتند.

بیات با اشاره به بخش کاریکاتور یادآور شد: در این بخش 110 اثر از 40 هنرمند که 34 اثر پذیرفته شد، به بخش نمایشگاه راه یافت و در بخش فیلم نیز پنج اثر ارسال شد که یک مورد برگزیده شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع 17 هنرمند از خارج استان در این جشنواره شرکت کردند که مجموع آثار این 17 هنرمند 70 اثر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اضافه کرد: دنیای استکبار هر روز نوعی از مواد مخدر را برای جوامع غرب طراحی می‌کند و به دنبال این هستند که جوانان را به این راه بکشند که ما با عرصه هنری می‌توانیم به بهترین طریق به جنگ این پدیده شوم برویم.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول